نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

رنگ خدا

مگه میشه به یاد تو نبود هر روز و هر شب  

مگه میشه از عشق تو سیراب نشد  

مگه میشه پناه تو و مراقبت هات از بین بره  

مگه میشه در رنگین کمان نباشی  

مگه میشه رنگ تو رو فراموش کرد  

مگه میشه یک رنگی تو رو از یاد برد  

میشه اینهمه نشانه رو ندید  

چشمی که رنگ تو رو نبینه چشم نیست  

گوش هایی که نوای تو رو نشنوه گوش نیست  

فدای تو  

و فدای همه عشقت  

همه بزرگیت   

هر جا که هستی و هر چی که صدات میکنن

رنج یا نعمت


اگر توجه ما بر رنج متمرکز باشد، آنگاه رنجمان بیش از آنچه هست

به نظر می آید. بهتر است در میان رنج هایمان، نعمت ها و

داشته هایمان را برشماریم. ما معمولا فقط در یک قسمت از زندگی رنج

می بریم.بنابراین چیزهای بسیار دیگری هست که باید از داشتن آنها

شکرگزار باشیم.

گوسفندی

واقعا گوسفند بودن خیلی مزه داده که یه عده ای میخوان همچنان در حماقت های گوسفندی بمونن.  

  

علفتو بخور و اگه دنیا را آب برد بتوچه.تو که آب و علف داری و وقتی دنیا را سیل ببره تو را هم خواب میبره.  

  

وقتی شما از مغزتون ، وقتی من از مغزم درست استفاده نکنم ، از قدرت تفکرم ، پس چه فرقی بین من و یک گوسفند هست ، فقط بلدم مثل طوطی هرچی میگن را تکرار کنم.  

  

آره،دلم پره از دست این همه حماقت،جهالت،دیوانگی.صبر ایوب میخواد و شایدم بیشتر.  

  

ولی قراره تا کی بشینیمو ببینیم که آدمهای دوربرمون مثل الاغ فقط عرعر کردن بلدن و چشمشون فقط جلوی پاشونو میبینه؟  

  

خداوندا تو قاضی این محکمه ای.رای تو رای من هست.اگه میخوای که این روند بنظر من احمقانه ادامه پیدا کنه پس من دهانمو میبندم و فقط نگاه می کنم. 

هی یوو آواز عشق برای خداوند ...

هی یوو زیباترین سرودی که به عشق خداوند خوانده میشود ....


آواز هی یووو به مثابه زیباترین اشعار عاشقانه موثر است ...


در تمرین معنوی بهتر است موقع خواندن هی یووو


وجودمان را با عشق پر کنیم ....


میتوانیم  کسی را که دوست داریم در نظر آوریم و از این احساس


کمک بگیریم برای پر کردن خود از عشق


و آنگاه خواندن هی یووو این زیباترین آواز برای خدا را شروع میکنیم ...


و در حالیکه در اقیانوس عشق و رحمت غوطه ور میشویم


ازتجاربی که استاد درون برایمان تدارک دیده  لذت میبریم ...



با عشق




بهار در بهار

چه روزهای قشنگی در بهار اومد و رفت و داره میاد.  

  

چه روزهای قشنگی از زندگی ما داره سپری میشه و طی میشه.  

  

چه روزهای قشنگی در این طی شد که واقعا من کی هستم؟  

  

چه روزهای قشنگی که من عاشق شدم!!!  

  

چه روزهایی  قشنگی که نیروی بی پایان با ما بود و مارو ترک نکرد  

  

چه روزهای قشنگی بود که وبلاگمون راه افتاد  

  

و چه روزهایی که قشنگ بود و من در اون روزها کلی دوست پیدا کرم.  

  

و روزهایی که دوستام برام عزیز شدن  

  

و روزهایی که گذشت و خاطرات به جا گذاشت  

  

و روزهایی که .....

....

هر چه گشتم از تو لایق تر ندیدم همدمی ....



بیش از یکسال پیش بنا به دلایلی اینجا اعلام کردم که اکنکار را ترک کردم و کتابی رو به عنوان نشانه در این جا معرفی کردم


از آن روز تا به حال هر روز و هر لحظه من در تحقیقات گذشت باز شناسی از همه چیز ...

این بار خود را موظف دیدم که اعلام کنم همچنان یک اکیست خواهم بود چون تجربیاتی فراوان در این مدت جایی برای رفتن باقی نگذاشته



فریاد که از شش جهتم راه ببستند


ان خال و خط و رنگ و رخ و عارض و قامت

برکت باشد .