نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

گوسفندی

واقعا گوسفند بودن خیلی مزه داده که یه عده ای میخوان همچنان در حماقت های گوسفندی بمونن.  

  

علفتو بخور و اگه دنیا را آب برد بتوچه.تو که آب و علف داری و وقتی دنیا را سیل ببره تو را هم خواب میبره.  

  

وقتی شما از مغزتون ، وقتی من از مغزم درست استفاده نکنم ، از قدرت تفکرم ، پس چه فرقی بین من و یک گوسفند هست ، فقط بلدم مثل طوطی هرچی میگن را تکرار کنم.  

  

آره،دلم پره از دست این همه حماقت،جهالت،دیوانگی.صبر ایوب میخواد و شایدم بیشتر.  

  

ولی قراره تا کی بشینیمو ببینیم که آدمهای دوربرمون مثل الاغ فقط عرعر کردن بلدن و چشمشون فقط جلوی پاشونو میبینه؟  

  

خداوندا تو قاضی این محکمه ای.رای تو رای من هست.اگه میخوای که این روند بنظر من احمقانه ادامه پیدا کنه پس من دهانمو میبندم و فقط نگاه می کنم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
بابالنگ دراز چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 http://khateratebarani.blogsky.com

سلام دوست من
مث اینکه خیلی دلت پره
عین خودم
ولی اینو هم باید فبول کنی که این ملت ما یه خورده هم مظلوم واقع شده اند ظلم خود خواسته
ببین این مردم پایین نگه داشته شده اند
برای استعمار
از انجایی هم که استعداد برای ظلم پذیرفتن دارند این کار برای استعمار گر بسا راحت شده
من پستی دارم با عنوان استبداد پذیری ایرانی
حتما اونو بخون
روش خیلی وقت گذاشته ام
الان از ترکیه برات مینویسم
حتی تو سفر هم از دوستای خوبی مث شما نمیتونم بگذرم
دارم سفر نامه مینویسم
حتما بخون
منتظرتم

شاهین چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17

میثم عزیز
جهانهای تحتانی به همین شکلی که هستند زیباست
این جهان مدرسه ای است برای روح و همانطور که مدرسه درجه بندی های متفاوت دارد این دنیا هم درس ها و رشته های متفاوت دارد هر کس باید درسی را بخواند که به ان علاقه دارد و کم کم مراحل برگشت به خانه را طی کند
پس زیاد سخت نگیر
راستی ممنون از ابراز لطفت و اینکه بعضی وقتها احساس میکنم باید بعضی چیزها را رک و بدون پرده بگویم ...

با عشق

جوینده ی حقیقت چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

نازی دلت خیلی پر درده ها !

خوب همینه دیگه تا وقتی جهان بر پا بوده همین بوده یه عده مثله تو و اقا شاهین یه عده مثله فلانی میمونن ولی مهم اینه که بتونی اونارو متوجه اشتباهشون بکنی و این دیگه خیلی دردناک هستش که بازم نفهمن .

همین امیدوارم ادم گوسفند نمایی جلوت سبز نشه که اینطور داغ کنی ، عوضش گربه مانند پیدا بشه که حالشو ببری با لوس بازیهاش .

بابالنگ دراز پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 http://khateratebarani.blogsky.com

سلام ترکیه....
باز هم من مینویسم
این بار از ترکیه
منتظرتم

پسرآزاد یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 http://goldenwisdom.blogfa.com

عالی بود برکت باشد

دل نوشته چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 http://www.golabdon.blogfa.com

من که نفهمیدم بالاخره گوسفند بود، طوطی بود ، الاغ بود، چی بود؟! دنیا همینه دیگه! یه عده گاو و گوسفند و شیر و پلنگ میشن و یه عده هم مثل شما خوب و نجیب و عاقل!
باید صبور بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد