نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

روی طول موج

خیلی وقتها فکر کردم که خدا را از نظر علمی بررسی کنم.  

  

مثلا اگر صدا یا نور را موج در نظر بگیریم که به شکلهای مختلف در میاد و اصوات و رنگ ها را در طول موج های مختلف بوجود میاره .... پس خدا اینطوره:  

  

اون باید یه جور کره نورانی باشه که هر صوت و نوری با تمام طول موج هایی که میشناسیم یا نمیشناسیم ازش ساتع میشه.یه چیزی شبیه خورشید.  

  

اگه یه منشور را جلوی نور خورشید با زاویه مناسب بگیرید میتونه رنگهای مختلف ایجاد کنه.  

  

اگه یه انسانو جلوی نور خدا با زاویه مناسب قرار بدیم چی ازش در میاد؟؟

این زندگی من است

این تمام دنیای من است   

این یعنی همان بی نهایت  

این یعنی تمام افکار من در طول میلیونها سال  

این یعنی تمام تجربیات من در هزاران قرن  

این یعنی زندگی من  

  

زندگی من یعنی تمام آنچه که دارم  

داشتم  

خواهم داشت  

  

هدیه شد و ماندنی شد  

ماند تا جاودانگی بسازد ، تا ابدیت مفهوم بگیرد  

  

تا من دست از زندگی بردارم و زندگی کنم.  

  

تا بفهمم که آسمان فقط آبی نیست و اصلا آبی نیست ،خورشید نورانی نیست ،آب مظهر پاکی نیست.  

    

و زندگی مرگ نیست همانطور که جسم من نورانی نیست.  

  

این زندگی من است......