نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

دعای خیر

الهی که....  

  

قدرت دعای قلبی خیلی بیشتر از اون چیزی که ما فکر می کنیم انرژی مثبت داره...  

  

هر فکری که نقطه خوبی داشته باشه مثل یک نقشه و طراحی خوب عملی را باعث میشه که نتایج اون بعضی موقع ها حتی به معجزه شبیه میشه.  

  

چیه؟ سخته؟ میتونید برید از دعا نویس ها دعا بگیرید ولی کار اصلی را خودتون انجام میدید.مثبت کردن افکار.  

  

مایوس شدن و تحت شرایط قرار گرفتن دقیقا برعکس همینه.پس مایوس نمیشم و به اهدافم میرسم.  

  

شاید این شعار منه!!!

طراحی عشق

نظر به اینکه بهترین طراح عالم و مجرب ترین خداست...  

  

...به هر چیزی که اون آفریده دقت کنی ظرافت کار دقیق و بی نقص و پخته ای را میبنی که منو حداقل یاد این میندازه: و تبارک ا... و احسن الخالقین...  

  

شگفت انگیزه،خارق العاده هست...  

  

طرح روی بدن حیوانات مثل گربه  

  

گلبرگ گل مثل شقایق  

  

حتی چیزایی مثل ترک خوردگی زمین که باعث ایجاد دره شده...  

  

و شاید از نظر من مرد اندام یک زن یا از نظر یک زن اندام یک مرد...  

  

من دست میزنم برای اینهمه عشق،اینهمه بیخودی!!!! بیخودی!!!

عقلانیت،حماقت

فقط یه چیز میگم : اگه شجاعت جنگیدن و کشته شدنو نداریم پس بی خیال همه چیزایی بشیم که الان مثل آرزوهای دست نیافتنی برامون شده.  

  

چیزایی که هر روز بهش شک می کنیم که آیا درست هستند یا غلط؟  

  

پس ما بزدل های ترسویی هستیم که فقط منتظریم که وقتمون بگذره و کنجی پیدا کنیم و دور از همه چیز به خواب بریم.  

  

اگه کسی از خواب بیدارمون کرد نباید تعجب کنیم...شاید اینبار خود همون کسی باشه که بهش خدا میگیم.ایندفعه آخر دیگه خودش اومد...خودش....دفعه آخــــــــــــــــــر

مرزهای آزاد:خوش بختی

این اونجایی که وعده دادی هر چی اسمشه غیر از امال و آرزوها چیز دیگه ای هم داره که بنده ای مثل منو هوایی کنه؟  

  

من ترانه و موسیقی دوست دارم  

  

من رنگ ها را دوست دارم  

  

اما این هم آرزوی من هست  

  

وقتی من سوسیس دوست دارم اونجا بزرگترین سوسیس تمام عالم را بهم میدن که هرچی بخورم تموم نشه؟  

  

خیلی دوست دارم بدونم آرزوی یک زن از تو چیه؟ یک شوهر خوب؟!!!؟  

  

دوست دارم کنار آتیش بشینم و به شعله های نورانیش نگاه کنم....  

  

آره مطمئنم که روزی نور تو را بدون چشم خواهم دید همونطور که دیدم ولی اینبار برای همیشه ثابت و درخشان.  

  

پس تمام آرزوهای من در آتش عشق تو خاکستر میشه و فقط من تو باقی مونده و تمام اون چیزایی که تو میخوای و بخوای.....

به همین سادگی ...

پرسیدم : 


ماحصل این همه دوندگی این همه دود چراغ خوردن .


این همه شنا کردن در رودخانه های دهشتناک راه چیست ؟


گفت : چیزی خیلی ملموس تر از انچه که فکر کنی ...


من پیش خود به دنبال کرامتی . هنر غریبه ای . رازی .. اکسیری چیزی بودم


یا حتی هنر کیمیا گری


او گفت :


غایت هدف راه این است که خدا را


در زندگی روزانه خود ببینیم


......


با عشق

مناجات نامه

الهی قلبی پر از شادی هدیه کردی و من خالیش کردم.  

  

الهی امید دادی تا گرم بمونم و من همشو سوزوندم و خاکسترش موند.  

  

الهی یه دنیا عشق دادی و وقتی تقسیمش کردم بین آفریده هات دیگه خودم هیچی نداشتم که بیام دنبالت.  

  

الهی پناه دادی و من به گوشه دنیا پناه بردم.  

  

الهی گل دادی و من پرپرش کردم.  

  

الهی قلم دادی و رنگ و بوم و من سرتا پام رنگی شد.  

  

الهی پیغام دادی و من با حشره کش به درک واصلش کردم.  

  

الهی منتظرم ببینم دیگه چه خبر؟ هان،یک سال دیگه عمر دادی.....اینم که تموم شد.  

  

سال جدیدم تو راه انداختی؟ چه کار کنیم؟

روز بهتر

اگه...اگه شبو خوب بخوابید روز بهتری را آغاز می کنید.  

  

اگه...اگه شب دو دقیقه به شگفتی های ساختاری مغز و ذهن خودتون فکر کنید اونوقت صبح رابطه هاتون بهتر میشه.  

  

اگه...اگه شب به خدای خودتون بگین هرچی تو بخوای صبح دیگه نقشه نمیکشین که یه نفر از خط زندگیش خارج بشه در جهت منافع خودتون.  

  

اگه...اگه این دل دست از بازی برداره چی میشه!!!!!  

  

اگه...اگه من چشمامو به انعکاس منشور دنیا ببندم چی میشه!!!!!  

  

اگر را با مگر ممزوج کردند از آن کاشکی بیرون آمد!!!  

  

پس باید دست از بازی بکشم تا دو دقیقه به ذهن خودم فکر کنم ، تا بهتر بخوابم و اراده خدا باشه.