نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

چرا ؟

گفتن حرفای بزرگ راحته  

عمل کردن بهشون سخته  

آیا کسی هست که بگه من جریان الهی رو حس میکنم؟  

تعادل دارم،اصلا تعادل چیه؟  

و روحی که آرامش دارد پس نیاز به تغییر هم ندارد؟ تحول  

  

داریم وقت تلف میکنیم....چرا؟

نظرات 5 + ارسال نظر
masi سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:46 http://www.yasyas-66.blogfa.com

میثم جان چرا سوالات اینقدر سخته داداش؟؟؟

رهگذر سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:52

یه مدت که نبودی حالا هم که اومدی انگار کلاً قاطی کردیا

شاهین سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:53

من جریان روح الهی رو حس نمیکنم ... باهاش زندگی میکنم ...
ارامش و تعادل نشانه حرکت در مسیر صحیح هست که با زحمت و تلاش بی وقفه در راه به دست میاد ...

اگر داری وقت تلف میکنی مشکل خودته میثم جان نه مشکل دیگران ....


با عشق

* سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:49

میثم عزیز شک کردن به خود خوبه، اما به دیگران نه، چون این از بین بردن آزادی معنوی اشخاص هست.

آیا تا به حال به این فکر کردی که ممکنه همسایه دیوار به دیوارت یک استاد باشه و یا حتی نزدیک تر پدر یا مادرت وایراگ باشن؟

شک خیلی خوبه قدرش رو بدون چون اگر بتونی بگذرونیش روحی آنچنان قوی میشی که به کردار و پندار و رفتاری که خودت داشته جوری نگاه میکنی که انگار از کودکی بی تجربه سر زده.

برادر عزیزم عشق اساس زندگیست...

رویا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:29

هه تو که عادت داری به تلف کردن هه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد