نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

یار در خانه ...

یار در خانه و ما گرد جهان میگشتیم !!!!!


این روز ها عجیب بازار عشق ورزی گرم است .


تا حالا فکر میکردم ایا جایی در این جهان هست که مردمانش همه خوب  و بی ریا و عاشق همدیگر باشند ؟


به دنبال ان در خیال به کجا ها که نرفتم ....


اما چند روزی است که همینجا در تمامی لحظات روز من مردم خوب عاشق و نجیب به من سلام میکنند ...


برایم عجیب بود پس چرا چند وقت پیش این طور نبود ...



خیلی فکر کردم ...


عاقبت فهمیدم که


این منم که این روزها از عشق الهی که به من دمیده شده به مردم اطرافم هدیه میکنم


و در مقابل عشق الهی کسی چه میتواند اظهار کند جز عشق ...


و این حقیقت بر من پیدا شد که تنها راه تعالی در خود فرد است.


خود مان باید عشق بورزیم تا بهشت  را برای خود به این دنیا بیاوریم


با عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرآزاد شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 http://goldenwisdom.blogfa.com

یه عشق از من به تو

برکت باشد

ممنون عزیزم
در اقیانوس عشق و رحمت از این خوشتر کاری نیست

دختر بهار سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:31

چقدر زیبا می نویسید.
برکت باشه.
عشق شما از راه وب هم منتقل میشه.

ممنون از لطفت



با عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد