نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

تغذیه ...

توجه کردن به غذایی که میخوریم میتواند کمک کند تا ما زندگی معنوی بهتری داشته باشیم .


ممکن است بپرسید غذای خوب چیست ؟


غذای خوب یا بد وجود ندارد . اون کاملا یک امر شخصی است و بستگی به وضعیت سلامت عمومی شما دارد .

چه کسی میتواند به شما بگوید چه چیزی برایتان بهتر است ...

البته که خود شما بهترین شخص برای پاسخ به این سوال هستید ...




با عشق

نظرات 5 + ارسال نظر
بهراد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:09 http://allaboutall.blogsky.com

با سلام خدمت دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی دارید و مطالبش هم بسیار مفید بود و با عث میشه آدم بیشتر به دور و اطرافش توجه کنه کلا وبلاگ خوبی بود
جای تعجب هم نداری چون کارو تیمی انجام دادین و به نتیجه هم رسیدین
و خوشحالم مثل بقیه وبلاگ ها که آهنگ میزارن نبودی و آهنگ ملایمی گذاشتی که متناسب با موضوعش بود
و فکر میکنم که توی انتخاب رنگ تم وبلاگت بسیار عالی کار کردی
من دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم
اگه تمایل به تبادل لینک داری یه سر به وبلاگ من بزن و لینکت رو بزار و بگو با چه اسمی لینکت کنم
راستی وبلاگ من راجع به تکنولوژی و ... خودت یه سر بزن ببین
ممنون

میثم:سلیقه خانمهاست دیگه!

جوینده ی حقیقت پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:30

سلام جناب شاهین خان خیلی قلمبه بود :

خوب جالب بود نمیدونستم تغذیه هم میتونه در رسیدن به معنویات اثری داشته باشه ولی وقتی که گفتید و یه خورده فکر کردم دیدم کاملا به جا هستش که تغذیه و سلامتی ما بتونه به کندی و سرعت حرکتمون ربط داشته باشه .

خیلی ممنون از یاداوریه این مطلب .

با عشق .

اوومیثم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:58

بابا قلمبه!!!

بی نام و قابل انتقال به غیر شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:10

آقا بهترین نوع غذا خوردن خام خواریه

پسرآزاد سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 http://goldenwisdom.blogfa.com

شاهین عزیز ممنونم

بله درسته نوع رژیم غذایی بسیار مهمه و چون این بدن کالبد و ابزار روح است بایستی در حفظ آن نهایت کوشش را بخرج بدهیم و نوع رژیم غذایی ما هم بسته به سطح آگاهی ما تغییر می کند و تنظیم می شود

برکت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد