نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

عشق ... ترس ...حقیقت ...

جایی که عشق باشد جایی برای ترس نیست


و


جایی که ترس باشد جایی برای حقیقت نخواهد بود ...



با عشق

نظرات 6 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:32

سلام اقا شاهین ارجمند :

واقعیت همینه دیگه نیازی به گفتن نبود البته برای تاکید خوب بود .

خوب همه که مثل شما دانا نیستند
بعضی ها هم مثل من باید بهشون یاداوری بشه

شاهین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:01

میگم رویا چرا من نمیتونم تو وبلاگت کامنت بزارم ؟

نامپاک سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 http://jananesho.mihanblog.com

سلام خسته نباشی

وبلاگ خیلی خوبی دارین.

دوست داشتین به ما هم سری بزنین

حتما خدمت میرسیم

جوینده ی حقیقت سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15

سلام :

داداش بی خیال من که به اندازه ی شما دانا نیستم تازه من شاگرد شما هستم یادتون رفته .

اتفاقا منم یادم رفته بود خوب شد که گفتین .

مهدی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:40 http://WWW.SHEREPARSI.PERSIANBLOG.IR

با تقدینم هزاران گل

مرسی عزیزم

اوومیثم چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:55

خودتم نفهمیدی چی گفتی شاهینخداییش

اتفاقا خوب فهمیدم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد