نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

هست و نیست

من اینجام                                     دقیقا اینجا...  
  
    
                        نه ، اینجا...  
  
  
                                                                  اینجام؟...  
  
نیستم....  
  
هستم......  
  
اگه اینجام پس هستم،نیستم؟  یعنی من وجود دارم؟ ندارم؟ پس کلمات چطور شکل میگیره و جمله ساخته میشه؟  
  
شهری ویران میشه.  
  
تابلویی خلق میشه.  
  
پس من همه جا هستم.  
  
اینجا... دقیقا اینجا...
نظرات 4 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28

خوب اولا واسه خنده اخرش نفهمیدیم کجایی .


حالا مطلبت :
بوجود اومدن جمله ها ، ویران شدن شهرها نمیدونم .

ولی فکر میکنم یه نظمی از نظام خداست که باید بگذره و هم ادم توش دخالت داره و هم خدا ، دخالت خدا میتونه همین بوجود اوردنه ما باشه .

رویا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38

راستی در مورد جوابت در مورد مطلب اقا شاهین :

اولی صبحی که خوندمش کلی خندیدم و گفتم از دست تو میثم .

دل نوشته شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 http://www.golabdon.blogfa.com

خب باش، کسی چیزی نمیگه که...

میدونید که کی! چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

شاهین لینک بلاگ من رو بردار لطفا!
من توی این سه سال بارها گفتم که لینک دادن من به نیروی بی پایان همیشه باید یک طرفه بمونه
برام مهمه! درک کن خواهشا!

میثم:چشم.چرا میزنی! آروم باش....آ...ر...و....م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد