نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مرزهای آزاد:خوش بختی

این اونجایی که وعده دادی هر چی اسمشه غیر از امال و آرزوها چیز دیگه ای هم داره که بنده ای مثل منو هوایی کنه؟  

  

من ترانه و موسیقی دوست دارم  

  

من رنگ ها را دوست دارم  

  

اما این هم آرزوی من هست  

  

وقتی من سوسیس دوست دارم اونجا بزرگترین سوسیس تمام عالم را بهم میدن که هرچی بخورم تموم نشه؟  

  

خیلی دوست دارم بدونم آرزوی یک زن از تو چیه؟ یک شوهر خوب؟!!!؟  

  

دوست دارم کنار آتیش بشینم و به شعله های نورانیش نگاه کنم....  

  

آره مطمئنم که روزی نور تو را بدون چشم خواهم دید همونطور که دیدم ولی اینبار برای همیشه ثابت و درخشان.  

  

پس تمام آرزوهای من در آتش عشق تو خاکستر میشه و فقط من تو باقی مونده و تمام اون چیزایی که تو میخوای و بخوای.....

نظرات 2 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:22

سلام داداش جونم :

خیلی بده که سوسیس دوست داری !!! میدونستی از چی درست شده ؟
از گوشتایی خرابی که تویه کشتارگاهها هست حالا بازم بخور .

خوب اره وقتی ادم یه چیزی میخواد تمام کائنات دست تو دست هم میدن تا اون چیز حاصل بشه .

ارزوی منم داشتن یه شوهر خوب نیست چون معتقدم ادم بر طبق اون چیزی که انجام میده و میخواد یه ادم با اون معیارها براش جور میشه حالا اینکه برای تو جور نشده یه حرف دیگس .

پس یه پی هنرمندی خبر ندادی و رو نکرده بودی ( اتیش و ترانه و موسیقی و ... ) ولی ارزوهات خیلی کمن .

خیلی خوب بود .

پ چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 http://goldenwisdom.blogfa.com

عالی بود

برکت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد