نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

به همین سادگی ...

پرسیدم : 


ماحصل این همه دوندگی این همه دود چراغ خوردن .


این همه شنا کردن در رودخانه های دهشتناک راه چیست ؟


گفت : چیزی خیلی ملموس تر از انچه که فکر کنی ...


من پیش خود به دنبال کرامتی . هنر غریبه ای . رازی .. اکسیری چیزی بودم


یا حتی هنر کیمیا گری


او گفت :


غایت هدف راه این است که خدا را


در زندگی روزانه خود ببینیم


......


با عشق

نظرات 6 + ارسال نظر
دل نوشته یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 http://www.golabdon.blogfa.com

میبینم...

ببینیم ....

بی نام و قابل انتقال به غیر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:34

سلام
خوب اومدی دمت گرم اما : خداییش خودمونیم ا مگه میشه.
نه کرامتی نه هنر غریبه ای نه رازی نه کیمیاگری آخه چه مرگت بود اومدی تو این راه. پدر و پدر جد و ننه و همسایه اینور و اونور و اون گربه و اون سگ ولگرد و ... همه مثل همیم. اگه هنر غریبه نداشته باشیم. تو خودت میری دنبال یکی که هیچ هنری نداره شاگردی کنی؟ والا اگه بری.
پس کجات بهت فرمان داد که همه چیتو بذاری بری تو این راه. اونایی که این حرفها رو میزنن خودشون همه این کارهایی که میگی رو بلدن. از جمله همین داداشمون که الان رئیسه. خودشو غیب می کرده . حالا که به ما رسید آسمون تپید.
چه کنم که داری راست میگی اما خیلی زورم میاد.

والا خیلی سال پیش ها یک درویش دوره گردی یه شعری برام زمزمه کرد که هر چند وقت یه بار دور میخوره و بر میگرده سر راهم
میگفت :

هر چه در این راه نشانت دهند

گر نستانی به از انت دهند

بعد میگفت فهمیدی ...

من هم چنان با شک میگفتم بله.. که میگفت :

نه نفهمیدی ...

یعنی اینکه :

گول نعمت را نخور مشغول صاحبخانه باش

راستش اخرشم من نفهمیدم این هایی که گفت یعنی چی

پسرآزاد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 http://goldenwisdom.blogfa.com

ساده و کامل

برکت باشد

من اویم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:04

وب قشنگی داری خوشم آمد...

جوینده ی حقیقت دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:32

سلام شاهین اقا :

شاید اولش سخت باشه در مورد اینکه سعی کنی خدا رو تویه زندگیت
هر لحظه ببینی ولی وقتی اینکار رو میکنی یه ادم عاشق میشی ، عاشق خدا چون میبینی خدا تویه همه ی لحظه های زندگیت از خودش اثری به جا گذاشته !!!

خبری ازتون نشد !!!!

چه خبری ؟

میثم:دچار کمبود عواطف شده ،زیاد سخت نگیر شاهین

اوومیثم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:18

منم یه چیزی اضافه کنم...

یادم رفت!

برکت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد