نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مناجات نامه

الهی قلبی پر از شادی هدیه کردی و من خالیش کردم.  

  

الهی امید دادی تا گرم بمونم و من همشو سوزوندم و خاکسترش موند.  

  

الهی یه دنیا عشق دادی و وقتی تقسیمش کردم بین آفریده هات دیگه خودم هیچی نداشتم که بیام دنبالت.  

  

الهی پناه دادی و من به گوشه دنیا پناه بردم.  

  

الهی گل دادی و من پرپرش کردم.  

  

الهی قلم دادی و رنگ و بوم و من سرتا پام رنگی شد.  

  

الهی پیغام دادی و من با حشره کش به درک واصلش کردم.  

  

الهی منتظرم ببینم دیگه چه خبر؟ هان،یک سال دیگه عمر دادی.....اینم که تموم شد.  

  

سال جدیدم تو راه انداختی؟ چه کار کنیم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:34

سلام خیلی باحال بود خداییش .

فقط یه چیزی : بیشتر دعاهایی که کردی احتیاجی به گفتن الهی در قبلش نبود .

همیشه موفق و پیروز باشی .

پسرآزاد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 http://goldenwisdom.blogfa.com

الهی برکت باشد

گمونم تو جا افتادی از کاروان تبریک.

سال نوت مبارک.خوش و خرم باشی و آزاد

دل نوشته شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 http://www.golabdon.blogfa.com

الهی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد