نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد



پایان هر چیزی همان جایی است که توجه از آن سلب می شود.


نظرات 7 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام رهگذر جونم ( خیلی میخوامت ها !!! ) :

یه مدت بود که نبودی دلمون تنگ شده بود برات عزیزم .

خوب در مورد جمله بگم کاملا درسته یعنی ادم یه خورده روش فکر کنه میبینه درست از اب در میاد .

دیگه تصویری هم که گذاشتی خیلی خوشگله .

سلام عزیزم(منم خیلی می خوامت خوشگل خانم)
آره یه مدت دست و دلم به نوشتن نمیرفت.
ممنون که همیشه میای و نظر میدی.
شاد باشی

پگاه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:33

سلام عزیزم. خوبی؟؟
کلی دلم تنگ شده براتون. سلام منو به پژواک جون برسون.

فکر کنم به پایان رسیدم. نمیدونم این پایانی که من بهش رسیدم خوبه یا نه

سلام عزیزم. من خوبم
تو خوبی؟ خیلی کم پیدا شدی.
اگه دوست داری بیا تو خصوصی بیشتر بگو عزیزم

خ جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 http://khalvated.blogsky.com

سال نو مبارک

ممنون دوست عزیز.
سالی پر از شادی و برکت برات آرزو دارم.
شاد باشی

آواتار جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:19


سلام عزیزم

پیشاپیش شروع سال نو 1390 را به شما و خانواده محترم تبریک میگویم و امیدوارم سال پر خیر و برکتی را در پیش رو داشته باشید.

موفق و معید باشی.[گل]
مواظب خودت باش.

ممنون دوست عزیز.
شما هم سال خوب و پربرکتی داشته باشید.
بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.
شاد باشید

پژواک جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:36

سلام پیشاپیش عید بر تمام دوستان مبارک

سلام عزیزم. مرسی.
سال خوب و پربرکتی داشته باشی

دختربهار یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:01

سلام
چه جمله تامل برانگیزی. متشکر از این جمله زیبا
دوست عزیزم سال نو رو هم بهت تبریک می گم و امیدوارم بهترینها رو در پیش رو داشته باشی
پر از عشق و برکت باشی

ممنون دختر بهار نازنین.
بهترین ها رو در سال جدید برات آرزومندم.
برکت

چشم عسلی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

سلام
چه جالب
این واسه پایان سال بود؟؟؟
چقدر دلم واسش سوخت!!!
نازی ۸۹

خوبی؟؟؟
بابا سال جدید شده همه تمبل شدین...
آپ کن دیگه بابا
این پگاه جونی چرا پیش من نیومده نمی دونی؟؟؟
سلام منو بهش برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد