نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

راه تو را می خواند

هر صبح من با منظره ای از طلوع خورشید شروع میشه.آفتاب پشت کوه ها و ابرهای پراکنده،رنگ سرخ و آبی آسمان وجود منو از انرژی پر میکنه... 

 

قبلن هم یجای دیگه بودم که طلوع آفتاب روی سنگ فرش منعکس میشد و منظره وصف ناشدنی را نشونم میداد. 

  

قبل ترش غروب آفتاب ابرها را به رنگ قرمز در می آورد و زیبا و زیبا و زیبا... 

 

درسته که هر روز صبح تا شب میرم تا یک کار تکراری و مزخرفو به اتمام برسونم ولی حواسم هست که دور و برم چه اتفاقات زیبایی میافته. 

 

یه زمانی یه بنده خدایی گفت چطور میتونم وصف کنم که صبح ها که میزنم بیرون همش عشق میبینم و زیبایی های خدایی را.چطور میشه راجب چیزی حرف زد و اون چیزو به کسی فهموند در صورتی که تجربه نشده. 

 

چطور میشه وصف کرد آهنگی را که نشونه ای از قدرت و عشق خالق من هست؟ 

 

خامش کنم فرمان کنم وین شمع را پنهان کنم 

شمعی که اندر نور او خورشید و مه پروانه شد 

 

این بیت شعر دل آدمو آتیش میزنه

نظرات 2 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام نوترونم :

اسمون کلا هر کس که بهش اهمیت بده وجودش رو پر از انرژی میکنه یعنی بزرگی و پاکی و بی الایشی اون رو درک کنی ازش انرژی میگیری و من کلا وقتی به اسمون نگاه میکنم نمیدونم چرا ناخوداگاه یاد خدا می افتم و خدا رو پکر میکنم .

اره خیلی منظره ی قشنگیه و یکی دیگه از زیبایی های خدا برای ما .

بعضی مواقع ادم باید به کار توجه نکنه .

اون بنده خدا هم باید وقتی عشق میبینه با عشق جواب بده و کارایی که خدا گفته رو انجام بده و کلا به اونا اهمیت بده .

با سکوت یا از اعماق وجود ، ادم میتونه این صدا رو درک و وصف کنه

جوینده ی حقیقت شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام :
اینکه ادم صبحش رو به این زیبایی شروع کنه واقعا به ادم انرژی میده
خیلی دوس دارم به اونجا برم و اونچیزی که تو دیدی رو ببینم چون واقعا خوشگله .ادم احساس میکنه داری در مورد طلوع خورشید حرف میزنی اره ؟
اینکه حواست به زندگی و اتفاقات هست نشانه ی هوشیاری توئه که نسبت به پیرامونت داری .
اره اون بنده خدا درست گفته منم اینطوری فکر میکنم به نوع نگرش ما بستگی داره و اینکه ما میتونیم با عمل کردن به اون چیزایی که روح جهان به ما گفته میتونیم این عشق رو به شیوه ای زیبا جواب بدیم .
اهنگ خدا بنظر من همین صدای بلبل و قناری و صدای اب و... هستش که ادم باید به خودش برگرده تا اونا رو بتونه وصف کنه .
و در مورد شعر :
خیلی قشنگه نمیتونم چیزی بیشتر بگم زیباست

خودتو کشتی حقیقت یاب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد