نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

خنده

 

 

یجوری میخنده انگار همه چی براش بی اهمیته... 

 

انگار نه انگار که دنیا داره روی سرمون خراب میشه... 

 

انگار نه انگار که صبح تا شب جونمون در میاد تا چندرغاز در بیاریم... 

 

انگار نه انگار که شیطون صبح تا شب میره تو جلد و روح و ذهنمون که یادمون بره خدایی هم هست...  

 

زبونشو نیگا!...ولی خداییش آدمو امیدوار میکنه! اون صورتک یاهو مسنجر ازین هم باحالتر بود! اول که خوابه ،ازونا که دنیا را آب میبره! وقتی بیدار میشه هم نیشش تا بناگوش باز میشه! 

شاید فکر کنید خنده داره ولی منم دارم مثل این صورتکه میشم! هر روز که بیدار میشم قرار میزارم که برای نیروی بی پایان کار کنم...جواب میده،امتحان کنید

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام داداش میثم :

خوب از اخر شروع میکنم :
اینکه میخوای روی نیروی بی پایان کار کنی خیلی خوبه .

کلا خنده خوبه ولی در اون مواقعی که تا از خواب بیدار میشی و میبینی دنیا رو اب برده هم میتونه بخاطر این باشه که از شدت تعجب به خودت بخندی و بگی ای دل غافل دنیا رو اب برد و چون هیچکاری نمیتونی بکنی خنده بهترین دعواست .

اینکه ادم میخنده دلیل بر بی اهمیت بودن دنیا براش نیست .
کی گفته دنیا داره رو سرمون خراب میشه ما داریم با این جمعیت زیاد رو سر دنیا خراب میشیم .
____
در مورد شیطون هم باید ما خودمون رو طوری تربیت کنیم که نتونه زیاد اثر رومون بزاره حالا بازم نمیدونم

در کل تابلو بود خیلی خوشحالی و اینو نوشتی امیدوارم همیشه شاد باشی
با بهترین ارزوها برایت همیشه شاد باش

آواتار پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 http://jvmt.blogfa.com

عجب گفتی... دست مریزاد... آفرین!

میثم جان گاهی فکر میکنم مسیری که تو داری میری با همه ما فرق اساسی داره و خیلی متفاوت تره...

یدفعه به خودم میام که نکنه راه تو سر راست تر از همه ماها باشه و ماها همه غافل!!

منم به همین چیزا که میگی رسیدم ولی با کلی تجزیه تحلیل ذهنی بی‌ارزش و بی‌مورد که روی سرم هوار شده... انگار زلزله اومده من اون زیر موندم کسی هم نیست که بدادم برسه...

موفق باشی
اک برکت

می نوش ندانی ز کجا آمده ای
خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت

برکت

پژواک پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:44

سلام دوست من
راس میگیا از امروز باید تمرین کنم شبیه این آدمکه باشم!
ممنون
برکت

اینه
برکت،بالاخره یکی فهمید من چی میگم

به بی نام و قابل انتقال به غیر عزیز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:46

سلام عزیز خوبی ببین برو آی دیت رو چک کن و بعد طبق اون خواسته عمل کن

هااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابالنگ دراز جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 http://khateratebarani.blogsky.com

ممنون که این پیشنهادو دادی
حتما امتحانش میکنم
ولی زیاد هم امیدوار نیستم که این دپینگ ها جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد