نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

آزمون ...

هر وقت مساله ای پیش می اید


آزمونی است در مورد ارتباط ما با روح الهی ...



با عشق

نظرات 12 + ارسال نظر
جوینده ی حقیقت چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:41 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام :
درسته هر مساله ای که برامون پیش میاد یه جورایی باید ارتباطی با خدا و خودمون داشته باشه .

من این مساله رو هم در خودم دیدم و هم در دیگرون دیدم و بهش اعتقاد دارم

آفرین ولی موضوع بیشتر از این حرفاست
یه خورده دیگه روش تامل کن

بی نام و قابل انتقال به غیر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:27

اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی

اتفاقا یه ویدیو کلیپ با مزه در مورد همین بشکستن کاسه توسط لیلی دستم رسیده که باید ببینی حالشو ببری

اوومیثم چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:34

همین سه شنبه ای من مورد آزمون قرار گرفتم.

تقلب کردم.نمیدونم نمرم چند بشه...

ولی پیوند با عشق به همه چی می ارزه...

از این آهنگا به ما هم معرفی کن بابا! منم میخوام

اره خداییش میارزه ولی خیلی دردسر داره

چشم عسلی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

راس می گیا!!!

اگه اینطور باشه من همش تو آزمونم!!!

هزاران هزار مساله زندگیم را در برگرفته که گاهی وقتا از خدا می خوام یه روز مخم روتعطیل کنه و کرکره شو بکشه پایین تا من به هیشکدومشون فک نکنم!!!

خدای من معلم سختگیرو سخت کوشیه!!!
همش ازم آزمون می گیره!!!

خدا کنه عکس العمل هام جوری باشه که از خلق کردن من پشیمون نشه!!!

اره خوب روح الهی تنها موجودی است که با ازمون گرفتن درس میده

آواتار پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 http://jvmt.blogfa.com

گاهی وقتی این حماقت آدمی با آن نبوغ الهی رو در رو میشوند!!!

چی بگم والا... گاهی شدیدن پدرمو میاره... تا فقط یه نکته خیلی ساده و کوچیک رو بفهمونه...

و من خودمو قانع میکنم که نه بابا ارزششو داشت چون احتمالن خیلی نکته مهمی بوده... ولی نه..! اینهمه رنج اصلن ارزششو نداشت!!
نکته مهمتر و دردناکی که همیشه یاد میگریم و باز فراموش میکنم "رودرویی مدام" اون دو چیز متفاوت از زمین تا آسمونه...
.
.
.
در مورد جمله دوم بالاخص باید گفت:
اک نامو وارناتمیک
همین
با عشق

دقیقا میفهمم چی میگی

با عشق

پژواک پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:31

بستگی داره آزمونش دولتی باشه یا خصوصی!!
چون واسه اون آزمون خصوصی ممکنه زندگیت رو هم ببازی
البته هر چیزی بهایی داره
برکت

پژواک پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:34

به به جناب بی نام و قابل انتقال به غیر
حالت چطوره؟
کم پیدایی!!

بی نام و قابل انتقال به غیر جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:15

پژی جون ممنون

همین دور و برام

پژواک جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:38

ما که هر چی نیگا کردیم ندیدیمت!!
نی نیتو از طرف من ببوس

اوومیثم:مگه اینجا کاروانسراست که پیغام پسغام برای هم میزارین.دفعه آخرتون باشه ها!

چه حالی داد!

پژواک شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20

به میثم:
پسرم چرا انقدر عصبی و خشن هستی!!!
با مهمون که اینطور رفتار نمیکنن
خدا رحم کرده تو پست تو کاروانسرا راه ننداختیم

من همیشه همینطوری خشن هستم،خشن مهربون دوست داشتنی

شاهین شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:10


عجب تاییدی بود این ارتباطی که دوستان با هم گرفتن

ارتباط با روح الهی

با عشق


من من من بودم،به جان تو!(میثم)

خ دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 http://www.khalvated.blogsky.com

این آزمون ها تمام نشه یعنی تقلیل پیدا میکنه روزی

نظر خودت چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد