نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

کریما...

کریما!                                                                     

گرفتار آن دردم که تو درمان آنی،

                بنده ی آن ثنایم، که تو سزای آنی،                                                 

من در تو چه دانم؟ تو دانی!                              

                   تو آنی که گفتی که من آنم! آنی.


م: مناجات نامه ی خواجه عبدالله انصاری

نظرات 9 + ارسال نظر
آواتار دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://jvmt.blogfa.com


تو آنی که گفتی که من آنم! آنی.

خدایا... آدم با همین یه جمله میتونه پرواز کنه!

کار زیبایی بود

ممنونم عزیزم.

خواهش میکنم.
قابلی نداشت

پسرآزاد سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 http://goldenwisdom.blogfa.com

جمله زیبائی بود دوست من

برکت باشد

ممنون
برکت باشد

جوینده ی حقیقت سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام عزیز دل :

خوب واقعا وصف خوبی از خدا کرده فقط میتونم تائیدش کنم چون هیچ حرف اضافه ای نمیشه زد و کلش حقیقته

عزیزمی

چشم عسلی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:34 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

هووووووووووم
سلام

این آقای خواجه عبدالله انصاری خیلی مرد شریفیه ها!!!
خیلی مناجاتای سخت سختی می کنه با خدا جونی...
با مناجاتای من مقایسه ش کنی روده بر می شی

یعنی خدا جونی مناجاتای ایشونو بیشتر از مناجاتای من دوس داره؟؟؟ خب سختش نیست خدا جونی؟؟؟ آدم باید یه عالمه فک کنه سره این مناجاتا!!!

بااین حال من خیلی مناجاتاشو دوس دارم...
مرا آن ده که آن به!!! تو کتاب فارسیمون داشتیم یادته؟؟؟
به قول آوتار جونی یه دنیا حرف توشه!!!

ما که لذت بردیم دخمل
حالا بیا جایزه تو بگیر

خدا جونی همه جور مناجاتی رو دوست داره عزیزم
و هر کسی با زبون خودش با خداش حرف میزنه.
باشه الان میام جایزمو می گیرم عزیزم.

پگاه سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://beyond-life.blogfa.com/


زیبا بود رهگذر جوووووووووووونم

مرسی عزیزم

اوومیثم سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:35

ولی فکر کنم عکسه از مولانا باشه

حالا

قشنگ بود.

خودم هم دقیق نمی دونم از کیه

بی نام و قابل انتقال به غیر جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:45

بنده ی آن ثنایم، که تو سزای آنی،

ای که الا گفتی یعنی چه؟

بنده یعنی غلام و نوکر. یعنی ما نوکر خداییم.؟
بعید می دونم خدا این حرف رو قبول داشته باشه

می گم بد نیست قسمت بعد رو هم بخونی.
از اون قسمت معنی این یکی رو هم می فهمی!!!

بی نام و قابل انتقال به غیر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

آها خوندم
راستی من چه دانم که ندانم که دانم که ندانم

من در آنم تو آنی که من آنم و من ندانم

مناجات نامه خواجه بی نام سرسری

حالا بهت بر نخوره
بخند
آفرین
شوخی کردم

بهم برنخورده که بامزه

سایه ت خیلی سنگین شده

بی نام و قابل انتقال به غیر سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:30

از وقتی که امانوئل رفته تو سوراخ همه سایه شون سنگین شده.
راستی شنیدم بازم بر گشته تو سوراخ

البته سایه بعضی ها بیشتر سنگین شده
گویا بهش اونور خوش گذشته و خدا هم دلش نیومد پا روی دلش بذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد