نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

هم نوا با فلوت الهی

اینهمه آهنگ گوش میدیم  

 

اگه تا حالا رد پای زمزمه الهی را توش پیدا نکردین پس برین همون ساسی مانکن گوش کنین! 

 

 

اگه پیدا کردین برین قمرالملوک وزیری گوش کنید. 

 

اگه از پیشنهاد من ناراحتین یا به کسی برخورد به درک جهنم......اونجا منتظرتونم! 

 

اصلا برای چی آهنگ میگوشید؟ وقت تلف کردن؟ خلید یا مشکل اجاره بالاخونه دارید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://engdays.blogsky.com

چرا من هر بلاگی که سر میزنم همه دعوا دارن .
آقا من همای گوش میدم . چطوره ؟
اینو تایید میکنی شما ؟
بلاگ زیبایی داری .
روزگار به کام /

چشم عسلی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:05

وای چه جالب!!
من تو کامنت پست قبلی از همای نوشتم و اینجا سینا نامی داره همای گوش می ده...
اتفاقی نیست مگه نه؟؟؟

چشم عسلی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:09

منم باهات موافقم اما برای خودم پیش اومده که تو اوج درگیری های ذهنی ؛تهرانو ال ای کن؛ ساسی مانکن رو گوش می دادم و شارژم می کرد...

اون خیلی خوب از قدرت نگرش استفاده می کنه... اونجا که می گه ؛این باشه وظیفه ی امیر علی مانکن . پسرم؛

باور کن داره آینده ی بچه شو پیش بینی می کنه!!!و این کاریه که شاید باید خیلی از پدرو مادرا در حق بچه هاشون می کردن و آینده ای رو براشون متصور می شدن تا بچه شون با ویژن بزرگ بشه و در راستاش تلاش کنه!!!

آخ که چن روزیه دلم استاد رو می خواد...
یه سری آهنگ دارم با نام ؛زیر خاکی؛ از همونایی که خیلی از خواننده هاشو نمی شناسم... وه... چه لذتی داره گوش سپردن ه بهشون...

میثم می دونم زیاد حرف زدم خودم الان می رم!!!

راستی رهگذر جونی خوبی؟؟
بابا آپ کن دلمون برات تنگ شده!!!

رویا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:52

سلام میثم خان ( ا...م ):

هر کسی با یه اهنگی به ملکوت میرسه شاید حرفم مسخره باشه ولی نظرم رو میگم ببین مثل همون قضیه ی موسی و شبان میمونه که شبان خدا رو یه دختری فرض میکرد و باهاش کلی کیف میکرد پس نتیجه اینکه نمیتونی بگی باید فلان اهنگ رو گوش بدی تا به حالتی برسی .

و اما خود منم نمیدونم چرا تازگی ها رفتم تو خط اهنگای تقریبا سنتی منظورم اوناییه که 3تار داره توش گوش میدم ( اگه وقت کنم )

من تا حالا قمرالملوک وزیری گوش ندادم

من بعضی مواقع اگه به اهنگی گوش میدم بخاطر اینه که با اون اهنگ به یه ارامشی میرسم و یا با اون اهنگ به یاد کسی می افتم که برام پر از خاطره هست

همین
اتم باش و عشق ماورا ادمیزادی داشته باش

مهدی هومن سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:43 http://www.shereparsi.persianblog.ir

والا از اونجا که من کارم یه کم با موسیقی در ارتباط هست مجبورم مزخرفات ساسی مانکن رو هم گوش کنم . گاهی اوقات از این آهنگهای رپ هم میشه چیز یاد گرفت .
البته که زمزمه الهی در آثار قمر جریان داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد