نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مرزهای آزاد (چندومیه؟)

ابریق می مرا شکستی ربی    خاکم بدهن مگر که مستی ربی 

 

چی میشه که ما هم همینطوری با خدا حرف بزنیم؟ اصلا خدامون چیه/ کیه؟ غوله؟ دیوه؟ جننه؟ پریه؟ 

 

چقدر بهش اعتقاد داریم؟ اصلا داریم؟ نداریم؟ داشتیم؟ خواهیم داشت؟ 

 

آره ،مگه میشه بدون اعتقاد به چیزی زندگی کرد؟ آدمیزاد با امید زنده است،امید به اینکه از نابودی فرار کنه، 

 

و بعد از این همه تجربه،تلاش،تعامل،تقابل،عشق،دوستی آخرش خاک نشه!!!! 

 

چون آخرش خاک میشه اگه اعتقاد نداشته باشه....از خاکیم و به خاک برمیگردیم... 

 

 

 

...یا از دوستیم و به دوست برمیگردیم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
چشم عسلی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

ابریق مرا شکستی ربی
بر من در عیش را بستی ربی
من می میخورم و تو میکنی بد مستی
خاکم به دهن مگر که مستی ربی

وای من عاشق این رباعیه خیامم!!!
اونجا که می گه خاکم به دهن خیلی بهم حال می ده!!!

میثم جان نمی دونم چه دافعه ای بین ما هست که وقتی برات کامنت می ذارم می ترسم!!!
می ترسم ضد حال بزنی بهم شاید!!!
بزن آقا جون شما بزن اما من می خوام در مورد این نوشته ت نظر بذارم...
نمی گم ضد حالات رو به جون می خرم!!! اما به جون می خرم دیگه چاره ای ندارم...

دافعه از تو ... جاذبه از من!!!

چشم عسلی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

چقد شعره رو ضایع نوشتم خدایی!!!
اصلاح کنم؟؟؟

ابریق می مرا شکستی ربی
بر من در عیش را ببستی ربی
من می خورم و تو می کنی بد مستی
خاکم به دهن مگر که مستی ربی

آدمو سگ بگیره جو نگیره!!!
آخه وقتی دیدم این شعرو نوشتی هل کردم... خیلی من خیامو دوس دارم.. خیلی!!!

عاشق حرف زدنای بی واهمه ش باخدام...
منم دوس دارم بی شیله پیله با خدام حرف بزنم...
یه عده ای محکومم می کنن... می گن داری بهش بی احترامی می کنی... اما می بینم که خدا جونی اصلا؛ ازم دلخور نمی شه!!!

مولانا گفته!!! همای خونده!!!
هیچ آدابی و ترتیبی مجو
هر چی می خواهد دل تنگت بگو!!!

مولانا گفته!!! همای خونده!!!
هیچ آدابی و ترتیبی مجو
هر چی می خواهد دل تنگت بگو!!!

خودت گفتی

جوینده ی حق سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:48

از من پرسیدی دوست کیه منم بهت گفتم حالا به نظر تو دوست کیه بلا

وب جالبی داری برای تبادل لینک به وب من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد