نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

سرمایه گذاری بزرگ

طبق عقایدی!......... 

 

هشتاد و چهار میلیون زندگی را پشت سر میگذاریم.خود این عدد خیلی بزرگه. 

 

هر زندگی،نه!...   ...شاید ده میلیونش انسانی باشه،یعنی آدم باشیم،ابوالبشر. 

 

شاید فقط همین زندگی را داریم.ما در مرکز دایره ای هستیم که محیطش تحت شرایط زندگی دنیایی قرار داره.یه کم غلنبه شد! 

 

چطوری بگم؟! یعنی اینکه تمام عوامل محیطی ما طوری برنامه ریزی شده که ما تجربه یک زندگی بسوی پیشرفت را تجربه کنیم به عنوان یک روح...یک پروسه تمام عیار،نه یک چیز اتفاقی یا مثل تکامل،تحت شرایط کره زمین. 

 

آقا،خانم حرف من اینه که این سرمایه گذاری بزرگ یعنی زندگی ما اگه با بی برنامگی یا سهل انگاری ما نابود بشه میدونید چی شده؟ نمیدونم،ولی مطمئنم همینم به یقین برنامه ریزی شده. 

 

برنامه یک سرمایه گذاری بزرگ برای یک روح به ظاهر کوچیک.چقدر سخته راجبش حرف زدن.

نظرات 7 + ارسال نظر
اکنکار شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 http://jvmt.blogfa.com

سخت نیست عزیزم... اصلن... اتفاقن خیلی جالب و هیجان انگیزه!

ولی ما عادت نکردیم به قضایا هوشمندانه نگاه کنیم

به اینکه شاید زندگی یه بازیه؟! بازی رهایی...

و برای خودش قوانینی داره و نکات ریزی که باید به اونا توجه کرد!!

و انسانی که کاملن به این "خودآگاهی" در مورد بازی بودن زندگی برسه برنده نهاییه

مغز ما مثل کسی که بین خواب و بیداری دم صب دست و پا میزنه مدام توی رخوت و گیجی تفسیر تصاویر پیرامونه

اما یکی حال میکنه تا لنگ ظهر بخوابه یکی حال میکنه مثلن جمعه قبل از سحر بلند شه بزنه بره کوه

مثه من که از دو ساعت پیش توی تاریکی بلند شدم دارم توی نت دنبال چیزای خاص جالبی میگردم که یکیش همین وبلاگ شماست.

تو الان جزو کدوم دسته ای؟

پ.ن:
این پست تو برای من اکویدیای بزرگی را در بر داشت!

این قالب جدید فوق العاده تر از قبلیه...

این پست نهایتن نشون میده یه نفر داره از خواب ناز بی ارزشش میپره...

اینا برداشت من بود... ببینیم دیگران در مورد این پست و قالب چی گرفتن...؟!

میشه یه اطلاعاتی راجب خودت بدی؟ بیشتر بشناسیمت؟ کیستی سیاهی؟

شاهین شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

میگم این اسب عجب تاییدی بود برای من


برکت باشد

اسب؟ ؟ ؟

رویا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:56 http://7rozane.bloggfa.com

سلام تو همش ما رو با اومدنت شکه میکنی :

خوب من با این حرفت یه جورایی موافقم :

پاراگراف ۴

و در جواب پاراگراف بعدیت بگم : اره من میدونم چی میشه در کل میتونم بگم ما همه ی مسئولیتی که خدا به ما داده رو زیر سوال میبریم و نتونستیم اون خواسته ی خدا که برای اوردن مون توی سرش بوده رو نتونستیم براورده کنیم یعنی نتونستیم اشرف مخلوقات باشیم

روح ما کوچک نیست میدونی چه همه بزرگه البته اره اگه تو مرتکب کارای بیهوده باشی کوچیک میشه و اگر نه اگه فقط یه ذره به طرف خوبی سوقش بدی اون خود به خود به طرف خوبیها میری و اینکه تو با اینکار تازه میشی شبیه اون روح اصلی و چی ؟ چی ؟
اره بزرگ میشی و خودت رو بزرگ میبینی

( دیگه نگی ها روح کوچیکه باشه افرین داداشی ُ )

هر موقع شکت خوابید نطق کن

رویا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:00

راستی قالب وبلاگتون جالبه اسب خوشانسی میاره ....

تو شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:50 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

ای آقا...
فک کنم مال ما نیست و نابود شده رفته...

رویا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 http://www.7rozane.blogfa.com

جواب من رو اینطوری نده خوبیت نداره فکر میکنم نمیدونی در برابر حرفام چی بگیا که این هم بده و هم ناجور

جوابم رو درست بده حالا یه خورده شکه بودیم دیروز ولی والا چی بگم ( احتمالا مینویسی هر موقع سر گیجه ات از بین رفت برات چیزی مینویسم ولی ... هیچی من تا میخوام یه حرفی بنویسم میگم احتمالا اینو میگه از دست تو داداش خوب و ناز )

منتظرتمااااااااااااااااااااااااااااا

پسرآزاد یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 http://goldenwisdom.blogfa.com

متن قوی و خوبی بود ..

از گوشزدت ممنونم کمی باید امسال بیشتر حواسمو جمع کنم

برکت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد