نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

آیینه

این سریال بود.یادتونه؟ 

 

زندگی تلخ جای خودشو به زندگی شیرین میداد. 

 

خدایی نمیدونم چی و چطوری بگم ولی وقت کمی داریم ها! مثلا من سی سال عمر کردم هیچی،کشک،فوق فوقش چهل تا دیگه داشته باشم تو یک متری در بهشت بنزینم تموم میشه،مصرف سوختمم که بالاست.سهمیه هم گرون شده.اونوقت یه ماشین حمل ترافیکی میرسه و ما را تا اوراقی های جهنم بکسل میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

آره...باور کن!

نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:50

میثم خداییش نمی خوای یه تغییری توی فونت نوشته هات بدی.
باور کن دیگه دارم کور میشم.
هم ریز می نویسی هم تو هم تو هم.(عصبانی و خشمگین)

نه نمیخوام.نه نمیخوام.

تا چشات درآد!

چشم عسلی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:58 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

ای جانم... تازه آپ کردم اما یادم رفت فونتم رودرستش کنم و درشتش کنم... برم تا رهگذر نیومده و نخونده...

رفتم طفلکم...
درستش می کنم تا توبیایی...

خب میثم راس می گه!!! این چه وضعشه؟؟؟

بخند بابا...
شوخی کردم به دل نگیر...

رهگذر:
خدا به دادت رسید اگه فونتتو درست نمی کردی احتمالا این من بودم که می کشتمت.
میثم این چشم عسلی رو دریاب. خودشو کشت از بس پیغام گذاشت و جواب ندادی.

چشم عسلی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:02 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

من یه اصطلاحی دارم در مورده نگرش زدن و همیشه به مامان اینا اعتراض می کنم که نگرش می زنین در مورد ه زندگیتون درست بزنین و جالبه امروز یه ایمیلی برام اومده بود در مورده اینکه چی و چنددرصد باعث ه موفقیتمون می شه از قبیل عشق-پول-استعداد-رهبری(همون لیدرشیپ)- و یه چن تای دیگه به همراه نگرش که از بین اینا نگرش صددرصد موفقیت رو تضمین می کرد...

این همه گفتم که اصطلاح ه خودم رو بگم که ؛نگرشت تو حلقم!!!
درست نگرش بزن ... بگو ۱۲۰ ساله دیگه... گرچه ۳۰ سالته الان؟؟ پیر شدی که مرد!!! بعدش بگو طبقه ی اول ه بهشت... اینا رو می گی این کائنات ه بی شعور هم می شنون هیچی دیگه بیا و جمعش کنم...

مستدام باشی تا ۱۲۰ سال... بعدش تو بهشت می بینمت!!!

تو پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

با این وضعیتی که شما گفتی احتمالا توی برزخ گیر میکنی...

رویا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50

چقدر اعتماد بنفست بالاست
.
.
.

فهمیدی چی شد حالا بهت میگم تو وبلاگ خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد