نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

شگفتی شفای گیاهان

تا اونجا که من میدونم دلم براتون بگه که هر گیاهی از نوک برگش تا ته ریشش خاصیت داره! 

 

مثل چایی که میخوریم صد و سی نوع مریضی را درمان میکنه.وقت شد براتون میشمرم...آخه زیاده. 

 

 گل پامچال،گل بابونه،برگ بابا آدم،همین دور نریم جعفری خودمون،پیاز...پیاز قاتل مشکلات گوش و حلق و بینی در سرما خوردگیه،و کلی دیگه. 

 

فقط موندم که خاصیت گیاهان اصلا برای چی بوجود آمده اگه قراره که ما چند صباحی زنده کنیم بمیریم و به خاک تبدیل بشیم.میدونید منظورم اینه که اینهمه خاصیت که دوای درد آدمهاست اقلا هشتاد درصد یعنی همش روی یک اصل ساده تکامل بوجود آمده؟ اگه قراره تکاملی برای گیاهان وجود داشته باشه اونها باید از حس غریزی بقا استفاده کنند و مثلا ما را بخورند یا انقدر سم ایجاد کنند که نسل بشر از بین بره و حس رقابت باعث بشه که جایگزین بشر بشند!  

 

......................فکر کنید!

نظرات 13 + ارسال نظر
رویا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:25 http://www.7rozane.blogfa.com

............................................. فکر کردم

اره خیلی خاصیت دارن ولی یه چیزی رو از قلم انداختی :

چون الان داشتم تلویزیون نگاه میکردم راجع به گیاهان بود و خواصی که برای ما دارن و میگفت رنگ گیاهان هم برای ما مفیده مثلا با رنگ زرد ما تمرکز و حافظمون زیادتر میشه و به نوعی تقویت میشه .
پس ما از رنگ گیاهان هم استفاده میکنیم و خودمون خبر نداریم .

اره ولی تو چرا به کسایی که بعد از تو میان فکر نمیکنی
چون اگه قرار بد با مردن ما اونا هم از بین برن هیچی گیاه نداشتیم

میگم چیزی میگی چرا!

درست بخون تو ره خدا روییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:20

میثم عزیز
لطفا نام وبلاگ من رو که اشتباهی هم زدی رو از لیست لینکها پاک کن. از همون اول هم قرار نبوده وبلاگ من در لینکهای اینجا باشه. دلیلشم نپرس
مرسی
خودت میدونی کی هستم و کدوم بلاگ رو میگم...

رهگذر:
چه قدر غریبه شدی با ما.
می دونی چقدر دلم برات تنگ شده ولی حیف که جواب ما رو هم دیگه نمیدی.
فقط اینو بدون همیشه به یادتم.
شاد باشی

من که نفهمیدم کی بود؟ بقول پدر "اتی"
کیهههههههههههههههههههههههه؟ کییییییییییییییییییههههههههههههه؟

بلهههههههههههههههههههه،بلهههههههههههههههههه!

رهگذر یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:19

دارم می فکرم!!!!!!!!!!!!!!!!!(زبون)

خجالت نمیکشی زبون در میاری؟

رهگذر یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:16 http://setareye-abii.blogsky.com/

به تو چه!!!!!!!
برا زبون در آوردن مگه باید از تو اجازه بگیرم!!!!
(زبون)(زبون)(زبون)(زبون)
حالا چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



منم:(زبون)(زبون)(زبون)(زبون)

رویا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://7rozane.bloggfa.com

۱- سلام
۲- در اینکه گیاهان برای ما فایده دارن هیچ شکی نیست نکنه تو شک داری ؟
۳- از خواص دارویی اگه میخوای بگی سیر از قلم نیوفته !!! و برای بو بدش نگران نباشچون چینی ها یه نوع سیر به وجود اوردن که دیگه کمتر بو میده !!!
۴- گیاهان برای فایده رسوندن برای ما ادما به وجود اومدن تا خاصیتهایی که بطور مستقیم نمیشه بدستشون بیاریم رو به ما بدن در اصل افرینش گیاه کار خالقه ( خیلی فکر کردم تا اینو گفتم )
و ....

درست خوندم ؟

خدایی چند درصد فکر کردی؟

تو سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

سلام....
ممنون از همراهیتون و ممنون که به وبلاگ ما رو میخونید...

رهگذر:
خواهش می کنم دوست عزیز.
برکت

چشم عسلی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

سلام رهگذر جان
من اومدم عرض ادبی کنم به دوست ه جدیدمان.
چقد خوف کردی قضیه رو خداییش... فکره جالبی کردی یعنی جالبه که به این چیزا فک کردی چون من بهش فکر نکردم اما باور دارم که همه ی گیاهان یه عالمه خواص دارن که اصل ه این خواص هم واسه اینه که اشرف مخلوقاتی مثه من بیاد و ازشون تناول کنه و شاید رستگاری ه یه گیاه هم این باشه که اون منفعت رو به بدن من برسونه... آخه من عاشق ه سبزیجاتم به طوری که آبجیم بهم می گه "بز!!!" یعنی مودبانه ش می گه بز هم مثه تو سبزی نمی خوره!!! دو نقطه دی!!!

و یاد ه این جمله افتادم که علف هرز گیاهی ه که هنوز خاصیتش کشف نشده ... من اینو باور دارم...

راستی یه چیزی بگم؟؟؟ وقتی داشتم لیست ه گیاهانی رو که نوشتی رو می خوندم اولش فک کردم که "همین دور نریم" اسم ه یه سبزی یا گیاهه!!!! خجالت!!!

برقرار باشی و سبز دوس جون

چشم عسلی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 http://hasrategozashteha.blogfa.com/

سلام میثم جان
وای تو رو خدا ببخشید من فک کردم اینجا رهگذره!!! حالا چیکار کنم؟؟؟؟
اکشال نداره همه ی اون حرفای بالا رو واسه نویسنده ی اون متن نوشتم.. چرا اشتباه کردم!!!

نشونی ه رهگذر رو تو وبلاگ ه دوستی دیدم به اینجا رسیدم... ببخشید پایان ه ترمه و من همچین حواسم سره جاش نیست...

پایدار باشی دوست ه عزیز

رویا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

منو مسخره نکن خدا بد میاره سرت ها !!!!
من فقط یه خورده فکر کردم اخه زیاد حوصله نداشتم ولی قشنگ متمرکز شدم رو موضوعت .
چیه باز هم باید بیشتر تفکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه بلایی بد تر از تو میخواد سرم بیاره؟ خدا بدور

چشم عسلی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:58 http://hasrategozashteha.blogfa.com

چشم عسلی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 http://hasrategozashteha.blogfa.com

یه حالی دادم بهت که تعداد کامنتات بره بالا...

گرچه یو جواب ه کامنتای منو ندادی (آیکون چشم عسلی که قهر کرده)

رهگذر:
چشم عسلی جان من چندین بار برات کامنت گذاشتم.
حالا چرا قهر کردی

رویا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05

اره مثلا یه زن گیرت بیاد
یه زن ...........

رویا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:23

.
.
.
.
.
.
.
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد