نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

حضور مجلس انس ...

حضور مجلس انس است و دوستان جمع اند


و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید


دیشب خواب دیدم همه کسانی که میشناختم دور هم جمع شدیم .


این همه که میگم شامل دوست و دشمن و ... میشه


همه کنار هم خوب و خوش چه صفایی میبردیم از این همه با هم بودن


انگار که گرگ و میش از یه چشمه آب میخوردن...


ولی حقیقتش یه چیز دیگه بود...


.....


خیلی فکر کردم ...


شاید تعبیرش این باشه که همه این نقشهایی که دور و برم بوده و هست


به نوعی جلوه ای از روح الهی هستند


وقتی همه جا وجه اوست دیگر چه دوست و دشمنی


اصلا همه چیز خوب میشه


البته خوب کامل نیست چون براش یه متضادی هم هست


همه چیز آن میشه


تنها آن هستی دارد ...


با عشق

نظرات 8 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:27

برکت باشد شاهین جان.
تنها آن هستی دارد.

دقیقا

برکت باشد

و البته ....

با عشق

اکنکار چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14

واقعن عجب رویایی... عجب تعبیری!

این سفر به یه سطح بالاتره از آگاهی

این اشاره به نزدیک شدن به یه وصله بالاتره...

تو باید اسباب زمینی فراهم شدن چنین منظوری رو که احتمالن اخیرن در زندگیت فراهم شده بخوبی دریابی دوست عزیز.

دنیا دنیای سلطان آکال (اک) است نه کال

دایال ترا فرا خوانده است... وه که چه سعادتی...

رسیدن به رفاه و سعادت معنوی را برایت آرزو میکنم.

ECK baraka

دایال ....

جالبه

یه نفر رو میشناختم که از دایال خیلی حرف میزد ....

البته اون هم تو رویا بود ....

در مورد اسباب زمینی هم چند وقته هر چی برا خودم زور میزنم کاری از پیش نمیره و در نهایت اتفاقی که میافته شاید کاملا متفاوت از جهت حرکت من باشه و دقیقا به سمتی میره که آن میخواهد . به شخصه فهمیدم که نباید زور بزنم و تسلیم آن باشم ...

البته هنوز هم سخت سرگرم کارم

ممنون از خردی که در کلامت بود

با عشق

مهدی هومن پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 http://www.shereparsi.persianblog.ir

میتراییست ها معتقد بودند که همه جلوه ای از میترا هستند و بخشی از اون

خوب مهدی هومن عزیز

خقیقت هیچگاه پوشیده و اسراری نیست

جایی از هارولد کلمپ خواندم که حقیقت همیشه در دسترس است

البته با اینکه بخشی از آن باشی هم موافقم هم مخالف بحثش طولانیه ...

با عشق

من جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30

سلام. میدونم این کامنت خیلی بی ربطه ولی من یه دوست اکیست میخوام :(
گشتم نبود. یه دوستی میخوام که بتونم باهاش راجع به این چیزا حرف بزنیم. از هم چیز یاد بگیریم.
چرا هیچ کس نمیدونه اک چیه؟
واقعا هیچ وقت تا به حال نشده حتی یه بار از یه نفر بپرسم و اون بدونه اک چیه. من یه دوست میخوام :(

سلام

میدونی شاید ایراد کار در این باشه ذهن خودت رو محدود کردی و انتظار داری تا خواسته ات در یک قالب خاص متجلی بشه
این طوری روح الهی رو محدود میکنی و روح الهی هم در محدودیت کار نمیکنه
انتظار نداری که تو کنترل روح الهی رو داشته باشی ...

در ضمن فکر نمیکنم حتی هارولد کلمپ هم بتونه بگه اک چیه ...

بعضی چیز ها گفتنی نیست ..

اک از اون مقوله هاست که باید هر کس خودش به درکش نایل بشه و اصولا در کلام واقع نمیشه

هر چند دیگه اعتقادم به اکنکار متفاوت شده و کاستی هایی رو به وضوح در رفتار اکیست ها دیده ام اما همیشه از داشتن یک دوست بیشتر خوشحال خواهم بود

با عشق

من جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:50

سلام. ممنون از جوابت.
میدونی این جوابی که دادی شاید جواب خیلی از سوالا و دغدغه های من بود واقعا ممنونم.
ولی راجع به این کم و کاستی ها خوب باید بگیم ما به کسی که قدم در راه اک میزاره میگیم اکیست. حالا چه مبتدی باشه چه یه کم پیشرفته تر.
به نظرم همیشه کمی ها و کاستی هایی خواهد بود.
ممنون از اینکه افتخار دوستی دادید به من :)
واقعا خوشحال میشم از اینکه دوستی مثل شما داشته باشم
:)

خوشحالم که مجرایی برای روح الهی واقع شدم .

مایه افتخار من خواهد بود دوستی شما

با عشق

رویا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:19

سلام اقا شاهین :
چیزی نمیتونم بگم که در حد شما باشه ( ینی حرفای من خیلی خیلی سطح پائینه و خجالت میکشم بگم )
فقط امدم و مطالب پربارتون رو خوندم

سلام

این حرفها از تو بعیده من که باور نمیکنم این نوشته تو باشه

مثل خودت بنویس

پسرآزاد شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 http://goldenwisdom.blogfa.com

برکت باشه شاهین جان


برکت باشد

با عشق

بی نام و قابل انتقال به غیر چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:40

من چقدر خوشبختم
همه چی آرومه.
بمیری شاهین با این کامنت هات

کاره دیگه چه میشه کرد دست خودم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد