نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

خداوکیلی

یکی این خدا وکیلی را برای من معنی کنه.دست گلتون درد نکنه... 

 

 

زشتی رم معنی کنید بد نیست.... 

 

 

منتظرما!

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام میثم
خدا وکیلی به این معنی است که خدا رو وکیل خودت قرار بدی یعنی با توکل به او هر چی اون مصلحت بدونه که بشه ایمان داشته باشی و در کل به قدرت خدا که مطلقه رو باور داشته باشی

زشتی هم یه کار بد رو ادم وقتی انجامش میده میگن زشتی و کلا به کارایی که قشنگ نباشن میگن زشت که این رو که گفتم وقتی روش بیشتر فکر کنی خودت میفهمی قضیه ی زشتی چیه و با تشخیص کار خوب میتونی کار بد و زشت رو تشخیص بدی و بگونه ای دیگه کارایی که جامعه اون رو نقض میکنه و خلاف عرف جامعه هستش رو میگن زشتی

نمیدونم تفسیرم از زشتی درسته یا نه ؟

به چی فکر میکنی؟

نانا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 http://nana2.persianblog.ir

منظورت شناخت از مرگ ؟
مرگ حق همه است ! بالاخره بعد هر زندگی یه مرگ باید باشه خب ! و باید باور و قبول داشته باشیم تا از مرگ نترسیم.
البته خب اینم بگم که هر چی وابستگی تو این دنیا زیاد باشه رفتن سخته مثل من !
که اسیر همین دنیام.
راستی یه چیزایی نوشتم. دلت خواست ! بیا

به روی جفت چشام،میام،تا بترکه چشم حسود

نانا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:54 http://nana2.persianblog.ir

نمیدونم از روی چه جراتی میگی منو خفه میکنی و زندگی ننگین..
اگه شوهرم بفهمه با جفت دستاش خفه ات میکنه !
در ضمن تا اونجایی که یادمه من نگفته بودم زندگیم ننگینه !
گفته بودم بهتون..؟

چه عجب بهت برخورد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد