نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

خواستن

خدایا خواستم ولی نخواستی. 

 

خواستن توانستن است.این برام جمله ای بی معنی شده! 

 

 

خدایا اونی که نخواستی خواستم. پس خواستن خواستن است نه توانستن! 

 

چرا اینقدر بی معنی زندگی کردیم؟ 

 

چرا خودمونو تغییر نمیدیم؟ چرا بهونه میاریم؟ چرا خسته ایم؟ 

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:34

میثم چرا اینقدر ناامیدانه به زندگی نگاه می کنی.
می دونی همیشه هر چیزی که برات پیش میاد به صلاحته.شاید توی اون لحظه اینطوری فکر نکنی ولی بعدها متوجه میشی.
پس یه جور دیگه به زندگی نگاه کن.
برات بهترین ها رو آرزو دارم.
برکت دوست عزیز



کجای قیافه من شبیه ناامیداست؟

برکت

پسرآزاد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 http://goldenwisdom.blogfa.com

نخواستن و واگذار کردن توانستن است !

برکت باشد

هم موافقم هم نه! نخواستن نمیشه.تا فکری شکل نگیره به عمل نمیرسه.

بیشتر ببینیمت.

رویا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام خوب من خودم جزء کسایی ام که معتقدم خواستن توانستن است ولی بعضی مواقع هم به حرف تو فکر میکنم ولی میدونی حقیقتش چیه ؟
ادم تا یه حرکتی بکنه و خدا ببینه داره حرکت میکنه در واقع تلاشش رو میبینه ، خوب میبینه که اون مطلب که داره دنباش میکنه حقه یا نه منظورم اینه که به دردش میخوره یا نه ؟
حالا اگه تو دنبال چیزی رفتی که بهش نرسیدی همه و همه رو نمیدونم یه جور مصلحت خدا ببین که افق های بلندتری رو میبینه و اینده نگریش خوبه

بدرود

دل نوشته سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 http://www.golabdon.blogfa.com

خب هر چی نخواه! بعدشم چرا خسته؟

نانا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:21 http://nana2.persianblog.ir

به به ! اقا میثم. سلام عرض شد.
خسته نباشی.
فعلا زنده هستم اگه فرمایشی هست D:

نانا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:32

فکر میکنی میشه تو چند دقیقه تموم بد بختی ها رو گفت !
سلام.
خوب که میدونی اصلا نیستم ! با قرص زنده ام ! هرند این دفعه واقعا خوشحالم که دارم قدم به قدم مرگ رو با دستام لمس میکنم!
پر پرواز همینه !
تو این مدت با اجازه ی شما بیمارستان بودم ! دو ماه و خورده ای !
خیلی نگرانم بودی ! پس چرا ازم خبری نگرفتی !!! !
فعلا به امید تموم این قرصا و دکتر رفتن و چکاپ زنده ام !
هر وقت دیدی دیگه ازم خبری نشد ! بدون خاک رو با دستام تو بغل گرفتم و تا ابد رفتم !
گریه

عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد.

آخر همه همینه........تا چقدر نسبت به این مسائله شناخت پیدا کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد