نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

دیگه وقتشه که...

این عکس قشنگ رو ببینید.


چه پیامی ازش می گیرین...منتظر نظرهاتون هستم






البته نظر خودم رو هم میگم ولی تقلب نکنیدا


روح الهی تا یه جایی ما رو حمایت می کنه! تا وقتی که درس هامونو یاد بگیریم...ولی کم کم  به جایی میرسیم که دیگه خودمون باید به سمت جلو حرکت کنیم و دیگه هیچ حمایتی نیست واین قسمت سخت ماجراست و اون موقعست که یه روح توانایی های خودش رو نشون میده!!!


نظر شماها چیه؟ آیا خوبه که همیشه نیازمند کمک باشیم یا اینکه...

نظرات 9 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:12 http://www.7rozane.blogfa.com

اولا سلامی گرم میکنم به رهگذر جونم
خوب خیلی ممنونم که بهم سر زدی
خوب در مر مطلب قشنگت بگ که اره ادم بعضی وقتاهه نیروی خارجی (منظوم الهیه ) نیاز داره که عضی وقتا به درخواست ما میاد بعضی وقتا هم به تشخیص خودش
قرون خالقمون بشم اوه یادم رفت خدا قربونی نداره و نمیخواد

سلام عزیزم
ممنون از نظرت دوست گلم
منم منتظر نوشته های قشنگت هستم

رویا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:14 http://www.7rozane.blogfa.com

حرفم رو اصلاح میکنم

خدا قربونی فراوون داره ولی نمیخواد او دوس داره به او نزدیک بشیم

اوومیثم چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:49

این که توله خرسه!

من روحی نمیبینم! [خنده]

بعدشم! حمایت به اون گندگی ، نمیبینی؟ برو چشم پزشکی!

[ریسه] !!

وای از دست این زبون تو میثم
خوب برداشتت این بود دیگه چه میشه کرد

دختربهار پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:08

سلام
یه مدت خیلی طولانی نبودی رهگذر عزیر. خوشحال شدم دیدم که نوشتی.
کاش ما هم همیشه می تونستیم این حمایت رو به همین وضوح ببینیم. توی این عکس به نظرم حمایت همون حضوره خرس مادر هست و اینکه مطمئنا اگه خرس کوچیک بخواد سقوط کنه خرس مادر نمیذاره و کمکش می کنه.
منظورم این بود که کاش میشد همیشه به همین وضوح حضور رو میدیدیم. اون موقع حتما جسورتر و کم اشتباه تر بودیم.

سلام دختر بهار عزیز
منم خوشحالم که دوباره برگشتم تا در کنار دوستای گلم باشم.
نظر خوب و دقیقی دادی.
ممنون دوست خوبم
موفق باشی.

خ پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:12 http://khalvated.blogsky.com

سلام نه خوب نیست همیشه کمک داشته باشیم اما خوبه همیشه محبت ببینیم

مرسی دوست عزیز از کامنتت.
موفق باشی.

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:42

تا حالا نمی دونستم روح الهی شبیه خرسه
خیلی برام جالب بود

اون دیگه به دید شخص بستگی داره که چطوری ببینه

پسرآزاد شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 http://goldenwisdom.blogfa.com

من که دوست دارم روی پای خودم بایستم

اینکه خیلی خوبه
بابا قهرمان

دل نوشته یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 http://www.golabdon.blogfa.com

مادر ها گنجینه ی محبتند.

درسته دوست عزیز

میثم دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:41

سلام
واسه من عکس باز نشدا

نمی دونم مشکل چیه؟
احتمالا مشکل از کامپیوترت باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد