نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

یالا بیدار شو از خواب ....

گفت : شنیدی که وجه خدایی که در روح هست خلاقیت هست ؟


گفتم : آره . خیلی خوندم ...


گفت : میدونی که وقتی زندگی داره رو یه مسیر مشخص حرکت میکنه یا به اصطلاح مسیر روزمره گی رو میره انگار که یه گهواره داره با تکانهای همگون حرکت میکنه ؟


گفتم : جالبه اینطوری بهش فکر نکرده بودم


گفت : فکر نمیکنی این باعث بشه که روح سرش گرم بشه و خوابش ببره ؟


گفتم : پر بی راه هم نمیگی ..


گفت : میدونی من برای اینکه روح رو به وجه خداییش نزدیک کنم باید چیکار کنم ؟


گفتم : اگه میدونستم که من هم تو بودم  !


گفت : من روند این حرکت اروم و لذت بخش رو میشکنم . انواع فشار ها و سختی ها رو سر راه این روزمره گی قرار میدم .


گفتم : خوب این جوری که پدر صاحب بچه در می آد !!!!


گفت : همین خوبه ...


       این باعث میشه تا روح بیدار شه و مجبور شه برای هماهنگ کردن خودش یا هماهنگ کردن شرایط با خودش خلاقیت به خرج بده ...


گفتم : خوب ؟؟؟؟؟


گفت : این طوری روح میره به سمت خدایگونه شدن ...


می خواستم یه چیزی بگم ... اما حرف حساب جواب نداره ..

ضمن اینکه دردم اومده بود ولی خوشم هم اومده بود ...


بنابراین فقط نگاهش کردم .


گفت : برکت باشد .


و رفت ......


با عشق


نظرات 10 + ارسال نظر
پسرآزاد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 http://goldenwisdom.blogfa.com

ای ولللللللللللللللللللللللللل

دمت گرم چه متن قوی و خوب و متفاوتی بود

سال نو واقعا مبارک

برکت باشه

برکت

رهگذر سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:19

مرسی شاهین جان
یه جورایی می فهمم چی میگی !!!!!!!!!!
برکت

منتظر نوشته های خودت هستم ....

دست بجنبان

با عشق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:41

میگم شاهین جان
حالا تکلیف ما که خوابمون نمی بره چیه؟
از بس هی ما رو از خواب پروندن که دیگه به بیماری بی خوابی دچار شدیم.
بعضی وقتها هم طوری ما رو تکون میدن که استخون بندی ایراد پیدا میکنه.
بعضی وقتها هم تکون و فشار اونقدر زیاده که روح مجبور ه از خودش خلاقیت نشون بده و مردم رو سر کیسه کنه.
تازه بعدش هم اسم این سرکیسه رو باز خودشون میذارن بازگشت کارما.
یعنی با یه تیر دو نشون میزنن. هم از دهن کسی که سر کیسه اش کردی از مجرای تو پذیرایی می کنن . هم واسه تو کارما میتراشن. تا بعدا از این کاری که کردی برای بیدار کردنت استفاده کنن.
خلاصه آقا همه سر کاریم. میگی نه تو زندگی خودت و اطرافیانت یه نگاه بنداز.
فعلا

درست
ولی فکر نمیکنم که حالا که اومدیم اینجا بتونیم بیکار باشیم
بالاخره باید یه کاری بکنیم ....

حالا چه بهتر که با خلاقیت باشه


در ضمن

برو از خودش بپرس اینها حرف اون هست من فقط نقل قول کردم

با عشق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

If you want to bring yourself closer to the Holy Spirit, say, "I am a vehicle for God and Divine Spirit." Then begin your day with joy. Know that everything is being accomplished as it should be.

این هم همون حرفهای شاهین اما به زبون خارجی

مرسی خوب بید ....

رویا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام استاد :

خیلی موضوع جالبی بود که گفتید و واقعا هم همینطور فکر کنم که باشه
یعنی وقتی ادم انواع فشار ها رو ببینه دیگه براش اگه یه لحظه ی خوش اتفاق بیوفته واقعا بصورت خوش درمیاد و قشنگه و بیشتر قدرش رو میدونه

و با عشق

استاد هفت جد و آبادته

من فقط شاهین هستم


البته

با عشق

اوومیثم چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:41

شاهین مگه دستم بهت نرسه! پوستتو قلفتی میکنم!

خ پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://khalvated.blogsky.com

مرسی مرسی

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:45

دیروز یکی یه چیزی گفت شاید بی ربط به این موضوع نباشه.
میگفت: خدا وقتی می خواد دهاتی رو خوشحال کنه. اول خرش رو گم میکنه بعد دوباره پیدا میکنه.
اینهم قضیه ماست.
اول خوابمون میکنه. بعد خودش میاد تکونمون میده و بیدارمون میکنه.
تازه انتظار داره ازش تشکر هم بکنیم.
البته برای دوستان خوبم سوء تفاهم نشه.
اینجا منظور از خدا . خدا نیست یه چیز دیگه است.
چون اصلا خدا به این کارا کاری نداره.
حالا شاهین خودت یه جوری بحث رو جمع کن
اصلا ولش کن
بای

دل نوشته یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 http://www.golabdon.blogfa.com

اتفاقا اگه قراره خلاقیتی هم باشه بهتر اینه که در زمان روزمرگی باشه تا تغییری ایجاد بشه... وگرنه در زمان فشارها و سختی ها که این ذهن هنگ میکنه! این در زمان آرامش هست که فکر بهتر کار میکنه و این موقع است که باید فهمید به چه تدبیر هنر باید کرد.

بی نام و قابل انتقال به غیر پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

"You have to be very sensitive,
because you can knock some-
one else off the path when you
are thoughtless."

اینم یه کلوم از دوست شاهین
شاهین جان نظرت چیه؟
واسه من که بد پیغامی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد