نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

معلم معنوی...

امسال سال معلم معنوی است . معلم معنوی متعلق به هیچ مرام و مذهبی نیست .


معلم معنوی وجودی است که تجلی نیروی برتر است

میخواهد اسمش خدا باشد میخواهد طبیعت میخواهد انرژی کیهانی ... یا هر اسم دیگری که هر کسی با آن احساس راحتی می کند .


البته معمولا نمیتوان این تجلی را در اطراف خود با چشم فیزیکی دید یعنی ملبس به هیچ عبا و امامه یا تیلیسان و زنار نیست .

اما به نوعی گفتار او را در هر حالی چه در رویا یا حتی در زندگی روزمره بلافاصله تشخیص میدهیم


حتی تبلیغ روی دیوار گاهی نشانگر تلنگری از جانب این معلم است



باید روی شناخت و دریافت تعالیم این استاد بیشتر دقت کنم ...


با عشق

نظرات 8 + ارسال نظر
اوومیثم دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:18

ایساتیس یعنی چی شاهین؟ من زیاد برخوردم ولی معنیشو نگرفتم!

دامون سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:28

اینجا که خطری نمیبینم که منو تهدید کنه
از خودت بترسی بهتره!
حرفهاتون خیلی تکراری و خسته کننده شده
ترجیح میدم دیگه اینجا سر نزنم برا یه مدتی
تا وقتی که حرف جدیدی برا زدن پیدا کنید

والا خیلی وقته یاد گرفتم از خدا هم نترسم چه برسه به خودم

اما من ایرادی در چیزهای تکراری نمیبینم
مثلا تا حالا شده که نفس نکشی چون یه کار تکراری هست
یا محض خرق تکرار غذا خوردن رو ترک کنی ؟

حرف جدید درون ادم هست عزیز جان و ربطی به بیرون نداره

پسرآزاد سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 http://goldenwisdom.blogfa.com

اول به میثم : ایساتیس اسم قدیم یزد است

دوم به شاهین : ممنونم بخاطر این پست . برکت باشد

ممنون نمیدانستم معنی ایساتیس رو

دامون پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 http://www.damun.blogsky.com

کلیشه کلیشه کلیشه
چرا شماها عادت کردید در برابر هر سوالی همون جوابهای تکراری همیشگی رو بدید؟!!
اینا که گفتی همش غریزه است عزیز جان. اصلا ربطی به چیزی که من دارم میگم نداره. تکرار کارهای غریزی برای ادامه دادن زندگیه و ضروری. نمیشه تعمیمش داد به کارهای آگاهانه و انسانیت.
مثالهات رو به روز کن

والا جونم برات بگه فعلا که این کلیشه ها برا من تازگی داره مطمئنا هر وقت ازش خسته شدم میرم سراغ چیز دیگه

البته با عادت مخالفم چون هر لحظه اش واسه من چیز تازه ای داره .

ظمنا یه چیزهایی هم برای روح غریزی است همانطور که یه چیز هایی برای کالبد غریزی است

شما که خیلی به روز شدی بگرد مثالهای به روز برام پیدا کن

[ بدون نام ] جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:37

شاهین جان یه سوال
وقتی میگی معلم معنوی احتمالا منظورت همون آراهاتا است
حالا منظورت آراهاتای چنده؟
یک- دو -چهار -سه یادم رفته بود آراهاتای سه که اخراج شده
نظرت در مورد آراهاتای ۱۶ و ۱۸ چیه؟

والا عزیزم
من دارم با نظام برادران یه لابی میزنم بلکه بتونم یه کسب و کاری تنهایی برا خودم راه بندازم

رهگذر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

شاهین جان ممنون از نوشته هات.
می دونی یه جورایی توی این شرایط تسکینم داد.
برکت

خواهش میکنم

خوبه
با عشق

رهگذر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:33

اون دوست شیطون ما اینجا چه کار می کنه؟
آخه تو دیگه بابا شدی شیطون!!!

من هم بهش همین رو میگم

تازه یادش افتاده قدیم ها یه پسر بچه بوده

بی نام و قابل انتقال به غیر شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:33

این هم یه هدیه به شاهین عزیز

"As you study the spiritual life,
you will find that when you are
having the hardest time, you
are probably unfolding the most."

مبارک انشاالله


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد