نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

سلام

سلام به همه 

 

سلام به تو 

 

سلام    به      تو 

 

سلام به            تو 

 

سلام به همه 

 

به احترام دوستی دست دراز کردم.چرا ذهنتو پریشان میکنی؟ چرا نمیتونی مثل یه بچه دستتو به نشانه اعتماد دراز کنی و بخندی؟ مثل یه بچه! انقدر بزرگ شدی؟

نظرات 6 + ارسال نظر
...... :) دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:54

سلام به تو :)
سلام به تو
سلام به تو
سلام به ما ( من و تو )
اگه من دستم رو بسوی کسی دراز کنم به نشانه ی اعتماد به اوست چون اونقدر ادمها رو با ارزش میدونم که با خودم میگم باید به اونها ( همه ی اونها : چه بد چه خوب ) اعتماد کرد حداقل یه بار حداقل باید خودشون رو به من نشون بدن
و بگن که درسته که به ما اعتماد کردی
در واقع دوس دارم اونا خودشون رو باور کنن و بدونن که هنوزم کسی هست که خودشون رو بهش نشون بدن

از حرفام چیز زیادی نفهمیدم شاید چرت و پرت بود نمیدونم خداییش :))

اسمتو بنویس رویا.چون من لو میدم کی هستی با لبخندت

اعتماد کلا خوبه

رویا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:09 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام من اگه اسمم رو نذاشتم صرفا رو خنده بود
وگرنه میدونم اعتماد باید کرد به همه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

پسرآزاد چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 http://goldenwisdom.blogfa.com

سلام پسر خوب

سلام پسر گلم.چطوری؟ دستبندت کو؟

دل نوشته چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 http://www.golabdon.blogfa.com

سلااااااام .... دست دادم بگیر دیگه.... دستم تمیزه اعتماد کن!

تیکه میندازی

یکی طلبت

پسرآزاد پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 http://goldenwisdom.blogfa.com

کدوم دستبند؟ شیطون

همون که نداری!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:07

خدا حافظ همه



خدا حافظ تو



خدا حافظ تو



خدا حافظ تو



خدا حافظ همه



به احترام دوستی زبون دراز کردم.چرا چشمتو لوچ میکنی؟ چرا نمیتونی مثل یه گنده بگ دستتو به نشانه اعتماد دراز کنی و گریه کنی؟ مثل یه گنده بگ! انقدر غول شدی؟

این همه یه شعر از من البته با اقتباس از یه شاعر بلند آوازه به نام ملک الشعرا میثم الدوله
امیدوارم مقبول واقع بشه
شعر گفتن زیاد هم سخت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد