نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مرزهای آ زاد (شب)

سکوت شب اگه در دنیای متمدن نباشید که تا صبح شلوغی ادامه داره،وقت مناسبی برای تفکر انسان هست. 

 

که کی هستیم؟ بارها از خودم پرسیدم. 

 

که چی هستیم؟ پرسیدمو و به این فکر کردم که چیم که از پشت چشمهام دنیا را نگاه میکنم و اگه ببندم انگار دنیا و ضبط لحظه هاش متوقف میشه. 

 

چقدر زنده هستم و بالاخره یه روزی پا به سن میزارم و میمیرم.مردن چطوریه؟ چیه؟ نابودی؟  

 

اینهمه که گفتن روح داریم،دنیای پس از مرگی هم هست که حسابهامونو پس میدیم! مگه تو این دنیا نمیشه تصفیه حساب کرد؟ پس اینجا به چه کار میاد؟ اصلا چرا باید حسابی باشه که کتابی هم باشه؟ نمیشه نباشه؟ 

 

واقعا آدم اولی بخاطر یدونه سیب ناقابل جای بی حساب و کتابی را از دست داد و ما را آواره کرد؟ اگه اینطوره و یکی دیگه اینکارو کرده چرا ما باید تقاص پس بدیم؟ 

 

دارم فکر میکنم شب شلوغ باشه بهتره،چون دارم کم کم خل میشم از بس شب ها فکر میکنم. 

 

....شب بخیر.به خیر؟ چه خیری؟........

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام میثم :

خوب ببین اینکه اون بنده ی خدا سیب رو خورده که همش مشیت خدا بوده تا ادم بیاد زمین و اینجا امتحان بشه

و در مورد حساب و کتاب هم باید بگم اخه درسته من به این بدی با تو جامون یکی باشه خوب حساب و کتاب در واقع نشون دهنده ی عدالت خداس و اینکه بگه من به اعمال خوب و بدتون پاداش و عذاب میدم پس مراقب کاراتون باشین و ادما با کاراشون نشونده میزان طرز تفکرشون نسبت من هستن

_

راستی اینو یادم رفت بگم ادم اومده روی زمین تا به خدا ثابت کنه میتونه با وجود شیطون خوب زندگی کنه و از پس شیطون بر میاد در واقع بهتره بگم برای خوب زیستن اومده یا به زیستن

یه مثلی داریم ماها که میگه سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندند.ربطشو خودت پیدا کن.

دل نوشته شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 http://www.golabdon.blogfa.com

بازم فکر کن . شب خوش!

نمیخوام،فکر نمیکنم.

دامون یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:06

راستی اینو یادم رفت بگم ادم اومده روی زمین تا به خدا ثابت کنه میتونه با وجود شیطون خوب زندگی کنه و از پس شیطون بر میاد در واقع بهتره بگم برای خوب زیستن اومده یا به زیستن

استدلال در حد تیم ملی!!!
راستی از کامنتم دلخور میشی میتونی پاکش کنی. اهمیتی نمیدم

تو یکی دیگه حرف نزن که خیلی شاکیم از دستت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد