نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

آینده

دارم به گذشته فکر میکنم .خیلی عوض شدم.از یک آدم خجالتی گوشه دوست دار تبدیل شدم به یه وراج وبلاگ نویس فضولچه. 

 

کجا آباد نا کجا آباد را ترک کردم اومدم به ناکجا آباد کجا آباد! فهمیدین چی شد؟.... 

 

بعضی موقع ها به آینده فکر میکنم.زمانی که خانواده ای شاید داشته باشم.

 

زمانی که رو به پنجره ای در شهر دماوند به دریاچه ی تهران نگاه می کنم. 

 

زمانی که با الکارم در خیابانهای آفتاب گردان پرسه میزنم.  

 

زمانی که با بشقاب پرنده دارند جسدمو میبرند تا در آرامگاه ابدی قرار بدن. 

 

در آینده فکر می کنم چقدر عوض شدم وقتی به گذشته فکر می کنم.از یک آدم بدردنخور تبدیل شدم به یک روح سرشار از معنویت که نور بر جسمم منعکس نمیشه. 

 

پ.ن:الکار=الکترونیک کار=ماشین برقی خودمون. 

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 http://www.7rozane.blogfa.com

اولا سلام
دوما صبحت بخیر
سوما اره فکر کنم فهکیدم چی شد از کجا اباد به ناکجااباد میرفتی و یا برعکس D:
خوب اگه با خودت هی تلقین کنی که خانواده ی خوبی داری مطمئن باش که دارا میشی D:
خوب در کل از شوخی گذشته ( یعنی اینا همه شوخی بود ) باید بگم اینکه احساس میکنی
ادم بدرد نخوری هستی شاید یه احساسه کاذب باشه ولی اگه درست باشه مهم نیست
اصل روحی پر از معنویت داری که شاید خیلی ها مثل من قبطشو بخورن
اینکه داری با حرفای قشنگت ادما رو یه جوری درست میکنی راستی فوزولیهات هم به جاس !!!
راستی اخرش نگفتی مثل پرواز چن 6 یا 7 یا پایان ؟
دیگه همین بیا و جمعه مطلبم رو بخون که یه خورده فقط از اون دفتره کمک گرفتم بیشترش حرفه خودمه D:

چقدر حرف میزنی،از مطالب من بیشتر شد!

مگه روح شما چشه که غبطه مال منو بخوری؟ وااا،اینم حسودی داره خواهر

کی گفته بدرد نخورم.خیلیم خوبم.

اگه ناراحت شدی از شاهین بپرس الوین کیه؟

دل نوشته سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 http://www.golabdon.blogfa.com

در آینده حتما به گذشته خودت فکر کن. حتما !

فقط چون شما گفتی حتما حتما حتما فکر می کنم.

با تشکر

پسرآزاد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 http://goldenwisdom.blogfa.com

مطلب خوبی بود و تامل برانگیز ...

میثم هر روز بهتر از دیروز ...

یعنی من صاایرانم؟

دوست تو سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://www.7rozane.blogfa.com

میثم حرفایی که زدم اگه بد بودن ندید بگیر خوب نمیدونم بنظر شما من یه دیندار نما هستم خودم هیچی من به حرفتون گوش میدم و مطلب شاهین رو فقط میخونم همین و بس .

حرف تو دهن من نزار.دقیق بخون ببین چی گفتم.

دوست تو سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://www.7rozane.blogfa.com

خوب اره تو یه راست نگفتی فقط گفتی این حرفایی که تو زدی دقیقا این بود
؛ اینایی که میگی فقط یک شکل دیگه از حرف هایی هست که دیندار نماها به خورد مردم میدن تا اونها را کنترل کنند ؛
khob man nemedonam chera hachin fekri kardam age eshtebehe bebakhsh
راستی دستت درد نکنه دیگه ما از شما بیشتر مینویسیم خوب دلم پره دیگه به شما نگم به کی بگم D:

رویا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:40 http://www.7rozane.blogfa.com

خوب سعی کن که از گذشته ات درسی مطلوب بگیری نه اینکه به فکر گذشته ات باشی D:
راستی من اون حرفارو زدم تا بخندی ها ا ا ا ا ا ا ا ا ا .... ا

دوست تو چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام خوبید خوب ببین یه چیزی میگم متلک نپرونی باز من اشتباهی یعنی فک کردم
مطلب بالایی رو شاهین نوشته رفتم و تویه مطلب فسیلت اون چیزایی که دلم خواست رو نوشتم
البته دلم دیگه از وقتی باهات حرف میزنم کمتر حرف داره چون همشو بهت میگم البته نه همشو
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
برای گل

احساس میکنم مورد رحم پروردگار قرار گرفتم! من متلک نگم میمیرم.این یکی را خواهشا خواهش نکن!

دوست تو چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24

میثم دیوونه شدم اخه من پروفایل نمیبینم که

به این میگن دختر عجول.درس عبرت بگیرید.حالا هی بگید خانما اینطوری نیستن،اونطورین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد