نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

فسیل

اگه همش راه بریم و کار کنیم و عمرو هدر بدیم آخرش واقعا تبدیل به فسیل میشیم،نگید نگفتی ها! 

 

منظورم اینه که عمر بی نتیجه داشتیم.هرچند اینطور نیست.چون تجربیاتی داشتیم که واقعا باید می داشتیم ولی واقعا برای چی زنده ایم؟ چند دفعه از خودتون سوال کردین که آخرش چی میشه؟ بعضی ها میدونن چی میشه.چرا از اونا نمی پرسین؟

نظرات 6 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

رویا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام میثم خوب اره من تا حالا از خودم این سوال رو بارها پرسیدم و تقریبا به یه نتیجه ای رسیدم
" من رو خدا برای یه مسئولیتی به دنیا اورده چون من به زور و ناخواسته به دنیا امدم و تازه هرکاری مامانم میکرده ول کنش نبودم .
نتیجه اینکه یه وبلاگ درس کردم برای هدایت بیشتر جوونای همسن و سال خودم
اینکه به یه نتیجه ی دیگه هم رسیدم و اونم اینه که خدا ادم رو اورده تا به سر حد کمال خودش برسه و اگر نرسه اون روح باید اونقدر بچرخه تا به اون کمال بررسه " همین
ا وا دوباره فله ای نوشتم :)) .
حالا نمیدونم چقدر موافقی ولی خدا یه سرنوشتی رو برای ادم معین کرده که ادم باید به اون برسه !!!
در کل ادم باید برای به کمال رسیدن تلاش خودش رو بکنه !!!

رویا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:57 http://www.7rozane.blogfa.com

همون مطلبی که در مورد تناسخ گفتیه ؟ چون مطلب دیگه ای نداری که توش پرواز داشته باشه ؟
من به تناسخ اعتقاد دارم چون همونطور که گفتم ادم باید به یه کمالی برسه حالا اگه زیاد رشدی نداشته باشه به روح یک حیوان تبدیل میشه البته فکر کنم :)

این آخری مسخ شدنه،نه

رویا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 http://www.7rozane.blogfa.com

فکر کنم فهمیدم اما ........
ببین گفته : ..... البته میدونم باید برگردم . خوب شاید منظورش اینه که ادم باید به واقعیت بودنه خودش فکر کنه و هرگز فراموش نکنه از کجا و به چه دلیلی اومده :)) .
من رنگ ابی رو دوس دارم :))) وفکر میکنم ادم اگه میتونس پرواز کنه بیشتر از اینا قدر نعمتهای خدا رو میدونس ( اگه میپرسی چه ربطی داره به موضوع باور کن خودمم نمیدونم فعلا گیج میزنم و دارم پرت و پلا میگم :)) ) .
پس به نظر شما هم عجولم باشه .... باشه دنیا کوچیکه بهم میرسیم بازم :)) .

خدا بخیر بگذرونه...!

رویا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام اقا میثم :
نکته ی اول : خیلی خیلی ممنونم از اینکه با حوصله میشینید و مطالب من رو میخونید .
نکته ی دوم : منظورم این بوده که وقتی ادم غیبت میکنه یه اسیدی در معده اش تولید میشه که ....
نکته سوم : اون اشکالات رو برطرف کردم ببینید خوب شد یا نه ؟
نکته چهارم : همیشه از دست من باید خدا رو بگذرونید :))

دوست تو چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام دوست من اولا من از اون ادمای الکی مذهبی نیستم و میتونم هر رابطه ای رو داشته باشم چون از روی عقلم تصمیم به این ارتباط میگیرم و دیگه اینکه مطلبه جدید گذاشتم برو و بخون و نمره بده زیاد ندی واقعیتو بده
قضیه نمره رو میگم من خوشحالم از اینکه تو رو خدا فرستاده تا اونجاهایی که اشتباه میگم و یا برداشت های غلطی ممکنه ازش بکنن رو بهم تذکر میدی دیگه همین
خداحافظ من برای تو باشد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد