نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

اکنکار

بعد از مدتها با وجود چالشهایی که پشت سر گذاشتم امدم


کتابی به دستم رسید بر ضد اکنکار و ناگفته هایی را عیان کرد


بعد از تحقیقات زیاد به کمک بعضی دوستان به این نتیجه رسیدم که


تمام مطالب واقعی است . بنابراین از اکنکار خارج شدم .


لذا از دوستانی که تمایلی به اکنکار دارند دعوت میکنم تا این کتاب


را بخوانند .

اگر هم سوالی بود من در خدمتم

اسم کتاب :


اکنکار سوداگری روحی 


مترجم : شهرام قلی زاده


نوسنده : دکتر دیوید سی . لین 



چنانچه کسی علاقه مند به داشتن این کتاب بود با من تماس بگیرد .



niroyebipaian@yahoo.com



خدایا چنان کن سر انجام کار


تو خشنود باشی و ما رستگار

نظرات 10 + ارسال نظر
اوومیثم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00

چه عجب مشتی رجب! ثم العجب،بعد از جمادی و رجب.

بالاخره رویت شدی.این اکنکار چه صیغه ای دیگه؟ بعد، اون کتابه کجاست ما هم بخونیم؟

مرادی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:23

با سلام این لطف خدا بوده که من امروز مطالب شما رو خوندم و با تمام وجود مشتاقم که بیشتر با شما صحبت کنم همسر من حدود سه سال که با اکنکار اشنا شده و این موضوع داره با عث میشه زندگیمون از هم بپاشه لطفا تجربیات خودتونو از من دریغ نکنید

از طریق ایمیل در خدمتم

مهراب چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:14 http://mehrab.blogsky.com/

سلام آقا شاهین

خوبی عزیز

با شما موافقم

به من هم سر بزن

عقاید نو کانتی از آن من شقایق نورماندی از آن تو

حلاوت و بی صبری از آن من عشق از آن تو

شاد شاد باشی عزیز

ممنون

مهراب پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:19

سلام

این کتاب رو برام بفرست ممنون میشوم

اوومیثم پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04

منم شقایق نورماندی میخوام.شاهین داره.من ندارم که!

شاهین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

سلام
لطفا ادرس تون رو برام ایمیل کنید تا براتون بفرستم .
البته لازم به ذکره که قیمت خود کتاب ۳۰۰۰ تومان است که عینا به نویسنده کتاب ژرداخت میشه و هزینه ژست یا ژیک هم با خودتون هست .

متاسفانه کتاب به صورت pdf نیست تا بتونم براتون رایگان بفرستم

اوومیثم یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:40

اون یکی چی شد شاهین جان جانان.بجایی نرسید؟

شاهین دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:56

اون یکی هم دارم روش کار میکنم
خیلی اطلاعات جالبی داده توش

اوومیثم شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:09

مثلا چی داره برادر؟ مرموز شدی جدیدا.

رسول پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:48

در ارتباط با دکتر کریستوفر لین نویسنده کتاب اکنکار سودا گری روحی
ایشان فیلسوفی هستند که مشهور به ضدیت با مکاتب معنوی هستند( “militant anti-cultist”) از جمله،اکنکار،جنبش اگاهی درونی معنوی،رادهاسوامی،و همچنین گروهی از گوروها(استادان معنوی) همچون الیزابت کلیر پرافت،ساتیاسای بابا،ساتچی تاناندا،موکاتاناندا،ماهاریشی ماهش یوگی،یوگی بی هاجان. ایشان در گذشته تحت نظر تعدادی گوروی شرقی اموزش می دیدند ولی ظاهرا پس از ان بر علیه همه انان سر به شورش برداشت.ضمنا ایشان بدلیل نقض کپی رایت اثر گوروی خود توسط دادگاه ایالتی محکوم گشت.ایشان در قسمتی از وبسایت خود این جمله
را نوشت:"خدا واقعا زخمی است پر از گه"God really is a Prick and Full of Shit
بنده صرفا قسمتی از منبع زیر را ترجمه کردم.نه قضاوتی می کنم،نه رد می کنم و نه تایید می کنم.هرکس به مقیاس اگاهی خود در مورد ان می تواند دست به تحقیق بزند یا بپذیرد.تعصب در هیچ شکلی قابل پذیرش نیست
منبع:
http://www.saisathyasai.com/baba/David_Christopher_Lane.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد