نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

موسیقی

تازه دارم میفهمم آهنگ ها چجورین.دارم خوب گوش میدم.درون این همه چیز خاصی وجود داره. 

 

ریتم های درست تسکین دهنده هستند.آرامش بخش.  

 

و همه دنبال یک هدف واحد هستند:تعریف عشق. 

 

ترانه ها معمولا عاشقانه هستند.اصولا ترانه برای عاشق شدن ساخته میشه. 

 

و در موسیقی ایرانی عرفان هم وجود داره.این یعنی عشق به خالق.شعرهایی هم که بزرگان شعر و عرفان گفتند دارای جمله بندی های قابل تعمق هست.خیلی زیاد سعی شده که این اشعار با موسیقی زیبای سنتی ایران ترکیب بشه.خیلی وقتها نتیجه خوبی داشته،ولی بعضی وقتها هم زیبایی را نداره.من فکر می کنم که اون عشق واقعی را نداره.یعنی حس شاعر در آهنگ منتقل نمیشه. 

 

موسیقی میتونه زیباترین بخش زندگی انسان بشه.یادمه جایی نزدیک یک سنتور بودم.با انگشتم سیمهاشو به صدا در آوردم.دیگه دلم نمیخواست از کنارش تکون بخورم.بیشتر از زیبا بود.احساس اینکه با روح انسان پیوند میخوره.انگار که هر دو یکی هستند. 

 

احساس می کنم هر از چند گاهی یک موزیک زیبا به زندگی من وارد میشه.  

...این خالق منست که مرا میخواند 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد