نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

ره نوردان سرزمین های دور

با خودم فکر می کردم که خدای من که کهکشان ها و فضایی به این وسعت را آفریده مگه میشه که فقط یک زمین خلق کرده باشه.بعضی از دانشمندان هم به نتایج مشابهی رسیدند و بر طبق نظریه ها مطمئن شدند که جهان هایی دیگه هم وجود دارند که ما از آنها بی خبریم. 

 

آیا روزی کره خاکی دیگری دیده خواهد شد که مردمانی داشته باشه که اون مردمان هم مثل ما باهوش باشند که مثل ما سر کره خاکیشون جنگ راه بندازند که نشون بدند چقدر قوی هستند یا هوششون چقدر زیاده؟!! 

 

بالاخره مردمان زمین انقدر پیشرفت می کنند که این جهان ها را کشف کنند و وسایلی برای رسیدن به اونها بسازند.این شاید دورترین نقاط فضا.کسانی که شجاعت به خرج میدند و با ریسک زندگی خودشون راه سرزمین های دور را در پیش بگیرند.آنها زندگی های جدیدی کشف می کنند که شاید فراتر از تصور کوچک آدمیان زمین باشه.این زمین ما که باعث غرور ماست. 

 

و چه چیز هایی سوغات این سفر های دور و دراز هست؟ آیا ما میدونیم که با چه چیزهایی روبرو میشیم و برای ره نوردان سرزمین های دور راحت هست که درباره چیز هایی که ما اطلاعاتی راجبشون نداریم برای ما داستان ها نقل کنند؟ آنها غرق در افکار خودشون تجربه های جدید را در قالب کلمات دنیای ما جا میدند و کشف حقیقت پشت کلمات را به عهده زیرکی ما میگذارند. 

 

و فرداهایی بهتر ثمره تلاش این مبارزان شیردل هست.دست مریزاد. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گل بارونی... پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:35

آیا ها و شاید هات کاملا منطقیه...
هیچ چیز غیر ممکن نیست..بهتر بگم هر غیر ممکنی یک روزی ممکن میشه...
هر احتمالی آغاز یک راه حقیقیه..
فدات..
تا بعد...

تشکر.ای کاش میگفتی کجایی.یادم رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد