نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

بازگشت

یک مطلبی خوندم که ملکه ذهنم شد: وقتی توپی را به هوا پرت کنی دوباره به سمت تو برمیگرده.هر چقدر محکمتر و با قدرت پرت کنی و بیشتر اوج بگیره ولی دوباره با همون قدرت به سمت تو بر میگرده،فقط زمان طولانی تری را طی میکنه. 

 

اعمال ما،کارهای ما هم همینطور.هرکاری که انجام میدیم عکس العملی داره که بسمت ما برمیگرده.اگر مثبت باشه برگشت مثبتی داره و باعث پدید آمدن اتفاقاتی میشه که در طول زندگی و تجربه ما جزو احساسات خوب ما شکل گرفتند.مثل کمک به کسی،باعث خوشحالی میشه چون کسی را از مشکلی نجات دادیم و لبخند را بهش هدیه دادیم. 

 

کارهای منفی هم همینطور هستند.برگشت منفی دارند.وقتی کسی کمک لازم داره ما کنار می کشیم.برگشتش میتونه این باشه که وقتی ما هم گرفتار می شیم کسی به فکر مشکل ما نیست.احساس بدی داره. 

 

 البته که فقط همین هم نیست.حقیقت اینه که توجه ما به چیزهایی جلب بشه که مد نظر خالق ماست.از اونجایی که خدا همیشه برنامه خیلی خوبی برای آفریده اش میخواد،بارها اینو ثابت کرده در زندگی هر کسی،هم کامل تر از "آن" و داناتر از "آن" وجود نداره،طبق قوانینی که ما برای خودمون ترتیب دادیم عمل نمی کنه و خط قرمز و زردهای ما در خیلی از موارد بحساب نمیان. 

 

مثلا دروغ گفتن برای ما منفیه ولی در مواردی مجبور میشیم خلاف حقیقت حرف بزنیم.دلسوزی برای ما مثبت هست ولی بعضی مواقع عکس العمل منفی داره. 

 

در حقیقت باید یاد بگیریم که چطور توپ خودمونو پرتاب کنیم که بتونیم برگشت اونو پیش بینی کنیم که ضربه ای بما وارد نشه و در این مورد میتونیم کمک بگیریم و یا به پرتابهایی که آدمهای باتجربه انجام میدن نگاه کنیم.کسایی که سخت آموزش دیدن تا بدون کوچکترین خطا بیس بال بازی کنند!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:07 http://haqiqat.mihanblog.com

سلام.تشکر از لطف وحضور شما بزرگوار.در مورد نظرتان باید بگم که نقل قول نمیباشد وهمجنین طبیعیه که انسان دنبال چیزی هستش که دوست داره والبته شاید در دوست داشتن دچار اشتباه بشه اما اینکه کسی دوست داشته باشه درمورد چیزی فقط بنویسه طبیعیه ونمیشه بهش ایراد گرفت.اما اگر در مورد مطلب من این ایراد را گرفته باشین باید بگم که دوست عزیز متاسفانه امروز این بحران را میشه تواجتماع دید من نمیگم که فقط این یک مساله هستش که بشریت وباورهای آن را تهدید میکنه اما من تونستم ومیخوام در این مورد کار کنم ودیگری هم میتونه در مسائل دیگری تحقیق وروشن سازی کنه.امیدوارم که از حضورتان جهت بهت بهتر شدن استفاده کنیم.تا دیداری دوباره یاحق

باقری سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:30 http://haqiqat.mihanblog.com

سلام.تشکری دوباره اما این بار در مورد این نوشته تون.
دوست عزیز امروز ما چبزی به نام لائیک نداریم چرا که خود آنها هم پایبند به چیزهایی هستند که ما نام آن را دین میگذاریم اصلا دین یعنی برنامه ای هم در حوزه فردی وهم در حوزه اجتماعی .اما مشکل اینجاست که آنها قبول ندارند که خدا بابشر حرف زده است وخدا بشر را به سوی زندگی سعادتمند وهدفدار دعوت کرده است.تا دیداری دوباره یاحق

حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:23 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

.۱۳ سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:30 http://www.13ta13.blogfa.com

درود
ممنون که سر زدید
من کاری ندارم که کسی مقدسه یا نه
من فقط از خرافات و افکار بدون فکر متنفرم که این شخص هم یکی از مروجین این خرافاته همین
من فقط برای رسیدن به حقیقتی که دوست شما چشمشو به روش بسته بحث میکنم و کل کل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد