نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

فانوسک رفاقتی

آره.درسته که هرجا بری آسمون همین رنگه ولی تو شب که تاریکه دیگه آبیی در کار نیست و ستاره ها راهتو روشن می کنن. 

 

آسمونی که بهش نگاه می کنی ستاره داره؟ ...بخاطره ابر و غباره،غبار آلودگی فکرتو،ذهنتو پوشونده. 

بعضی موقع ها این غبارها ماله افکار خودت نیست برای دیگران هست که تا مرزهای ذهن تو کشیده شده. 

 

بد نیست امتحان کنیم ببینیم جای دیگه ای بایستیم هواش بهتره یا نه.شاید نور فانوس کسی راه ما را روشن کرد.کسی که داره دنبال ردپای نور می گرده.جایی که دور از دیگران هست.دیگرانی که باعث آلودگی هستن. 

 

نمیدونم تا حالا آسمان صاف شب رو دیدین؟من دیدم.دریایی از ستاره.انقدر شکوه داره که شاید یادت میره دهنت باز مونده و چند ساعت گذشته!؟ شاید فقط بدنیا اومدم که این شکوه را ببینم. 

 

خدایا چیزی هست که قابل مقایسه با نمایش آسمان شب باشه؟ دلم با خویش می گوید که آری هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
نانا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 http://nana2.persianblog.ir

ســــــــــــــلام
خوش اومدی..
راست میگی گاهی من بی حوصله و بی رمق و بی عشق میشم که اونم....

و البته گاهی از فوران ِ درد نمیتونم تحملش کنم که بازم ناراحت میشه..

درسته که ما پیمان بستیم تا غم و شادیمونو با هم داشته باشیم. ولی نباید به ضرر یکی باشه و به سود دیگری....!

فراموش نمیکنم پیمانمو هرگــــــــــــز
.............
این پستتم که می بینم نوشته فانوسک رفاقتی

اسمون صاف همیشه زیباست.. مخصوصا اگر هر از گاهی یه ستاره چشمک بزنه و بیشتر اگه مهتاب باشه..

یه دنیا بهشت رو واست ارزو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد