نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مثل پرواز "دو"

... 

 

هنوز این دیوار گچی منو احاطه کرده.خسته شدم.میخوام اونطرف دیوارو ببینم.اما نه،میترسم.اگه چیز ترسناکی باشه یا هوا نباشه که نفس بکشم چی. 

 

پس چیزی که اون بیرون منو گرم می کنه چیه؟ اگه اون سالمه و نفس میکشه منم باید بتونم. 

 

تردید دارم...شاید بهتره بخوابم... 

 

از بس خوابیدم خسته شدم،از اینکه دست و پاهام اینجوری باشه دارم کلافه میشم... 

 

میشکنمش هر چی بادا باد...بدتر از مرگ نمیشه که...اینجوری با مرده هیچ فرقی ندارم. 

 

میشکنمت...آها...بشکن لعنتی...اه...وای...سوراخ شد.آه...چه هوای خنکی بصورتم میخوره... 

 

هنوز زنده ام،اما میترسم.بزار یک نگاهی بکنم ببینم چه خبره...چیز زیادی معلوم نیست... 

 

یه چیز آبی رنگ بچشم خورد...خسته شدم...یکم استراحت کنم نفسم جا بیاد...ولی دیگه نمیخوابم...فقط چشمامو میبندم...نه،نمیخوابم....  ...  .. . 

 

(ادامه دارد)

نظرات 2 + ارسال نظر
پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 http://www.irupload.ir

سلام
امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه.
اگه یه وقتی خواستید عکسی رو اینترنت منتشر کنید و یا با بقیه به اشتراک بزارید ، آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژهی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست.
حتما به سایت ما سر بزنید.
موفق باشید.

پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان

دوست ندارم متن های ارسالی را پاک کنم.فقط میگم که از این شیوه تبلیغات اصلا خوشم نمیاد.خیلی ها ادعای سرعت بالا را دارند.

پری وش جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 http://nymphlike.blogsky.com

سلام

آره گشتم
جالب بود خب هر کسی یه عقایدی داره و یه درکی از زندگی و جهان پیرامون

من دنبال خودش هستم اون خود نابش
کسی که توی سختریت لحظات زندگیم منو تنها نگذاشت و آروم توی گوشم خوند من کنارتم تنها نباش تو منو داری که همین برات کافیه

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست...

متشکرم

موفق باشی

برکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد