نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مثل پرواز

از وقتی که اومدم یه دیوار گچی دورم دیدم. 

 

فعلا دلم میخواد بخوابم.... 

 

بیدار شدم،احساس بدی دارم. 

 

تنگی نفس گرفتم.اینجا چقدر کوچیکه و تنگه.نمیتونم تکون بخورم.پاهام تو بغلمه. 

 

خوب ولی سرم تکون میخوره،هم نوکم،همون که منقار بهش میگن،مال من خیلی کوچیکه. 

 

دیگه نمیخوام اینجا بمونم.خسته شدم.بهتره یه نوکی به دیوار بزنم،آها،مثل اینکه نازکه،آره،فکر کنم یکم دیگه زورم زیاد شه بتونم بشکنمش. 

 

خوابم میاد...احساس گرما میکنم.دوست داشتنیه.انگار یکی به قصد دیوارو گرم میکنه. 

 

فعلا فقط میخوابم.... 

 

(ادامه دارد)

نظرات 3 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:22 http://sotooh.blogsky.com

:)

دختربهار پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:24

چه تعبیر قشنگی

ممنون

toloefarda.com پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 http://toloefarda.com/lindex.php

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که شما تمایلی به تبادل لینک با سایت طلوع فردا دارین اگر تمایل داشتین ما میتونیم یا لینک شما رو داخل سایت قرار بدیم یا این که یک تبلیغ رایگان بهتون بدیم منتظر خبر شما هستیم

بهش فکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد