نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

تویی که نمیشناختمت

یک فیلم که یادتون میاد،تویی که نمی شناختمت.سه تیکه بود،حالا.. 

 

داشتم یک نگاهی به مطالب روی سایت می کردم.تازه یادم اومد که تنها بودم،حرف دلمو کسی نمی دونست و اگه میدونست باور نداشت.حرف اینکه خدا چیه، من کیم؟،اینجا کجاست و محل گذره.حرف اینکه کسی که من میشناسمش حتی به اهریمن و پلیدی هم عشق می ورزه. 

 

و حالا... 

 

شماهایی که نمی شناختمتون یه دفعه سر و کلتون پیدا شد،حرف دل منو زدین،حرف عشق،حرف دلمو،حرف دلمو. 

 

میبینم که هنوزم خیلی چیزها هست که باید به دلم بشینه،بشناسم،تجربه کنم.کنار شماها.شماهایی که ندیدمتون ولی انگار که سالهاست میشناسمتون.شماهایی که مبارزه کردین،شماهایی که شجاع بودین. 

 

و من دوستان واقعی خودمو بعد از سالها دوباره ملاقات کردم.اینجا تو این دنیا. 

 

و برای همیشه و تا ابد کنار شماها خواهم بود. 

 

و ...من ... برای همیشه دوست شما هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 http://sotooh.blogsky.com

سلام
قشنگ گفتید
فک کنم می فهمم
موفق باشید....

تشکر،امید که درک کنید اینو و خیلی چیزای دیگه رو

به امید پرواز...

پری وش چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 http://nymphlike.blogsky.com

سلام

جالب می نویسید اینا قلم خودتونه؟

نیروی عظیم خلقت
موضوع جذابیه
منم یه زمانی دنبالش بودم

راستشو بخوای قلمه کامپیوتره،منظورم دستان من روی کی بورده!

ای کاش فقط همین بود،نیروی عظیم خلقت سر و ته داره،ولی این...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد