نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

ستاره آبی

اگه با چشمهای خودم نمیدیمش باور نمی کردم هست.البته همیشه ایمان داشتم که وجود داره. 

 

انقدر تجربه داشتم که یقین پیدا کنم. 

 

حتی در خیال هم همونقدر پرتو و خلوص داره که مثل وقتی که واقعا میبینیش. 

 

آه که اگه بشه به ذهنمون تسلط پیدا کنیم و واقعیت درونمون رو ببینیم همیشه تلالؤ آبی عشق کنار ما خواهد بود و گره های کور شده و حتی چیزهای بنظر ما ناممکن را حل میکنه.مثل حل شدن شکر شیرین در شیر. 

 

میخوام بهتر باشم.بخاطر هر نفسی که میکشم،بخاطر غذایی که می خورم،بخاطر اعدامی که تبدیل به حبس ابد در این دنیای خاکی شد و بخاطر کار کردن برای کسی که توقع پاداش و حقوق ازش نداری ولی هیچوقت بی پاسخ نمیمونی حتی موقعی که بی عقلی می کنی و کردار زشتی بروز میدی. 

 

یک زمانی فکر نمی کردم که ال ای دی های آبی بوجود بیاد....حالا اونها در همه جا منو یاد یک چیز مهم میندازه.ستاره آبی در تاریکی گمراه کننده شب

 

زندگیتون پر برکت.

نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:06 http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم فارسی + آدرس سایت خودت را در یک کادر جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

راستی اگر صفحه ای که میاد دربراه سایت خودت را در سایتت لینک کنی بهت امتیاز داده می شه و پیج رنکت در این جستجوگر بالاتر می ره تا در نتایج کلی بالاتر بیای


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

خواهش میکنم،شما لطف دارین ولی وبلاگ متعلق فقط به من نیست و مال منم نیست.

دنبال آمارم نیستم،همین که مطالبو خوندی ممنون.موفق باشی.

پسرآزاد دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 http://pesareazad.blogfa.com

برکت باشد

همچنین.سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد