نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی زندگی بخش

شاید چند روزی نباشم،زود برمی گردم... 

 

وقتی به آهنگی که مورد علاقمه گوش میدم چیزی که ماهیتش برام شک برانگیزه وجودمو تسخیر می کنه،مثل یک نیرو یا انرژی. 

 

جالب اینجاست که حسم اینه که وقتی وجود منو لبریز می کنه واقعا لبریز میشه و به اطراف پراکنده میشه.هنوز تو مرحله ای نیستم که بدونم تاثیرش بر محیط اطرافم چیه،ولی تقریبا میدونم از چی ساخته شده. 

 

احساس شعف میده.اطمینان ایجاد می کنه و امنیت.میدونم که مقدسه و سعی میکنم وجودم شفاف باشه تا در من بدرخشه یا بدون آلودگی از من جاری بشه. 

 

میخوام اینطوری باشم.یک آدم درست،چون من اشرف مخلوقاتم.مقامی که راحت بدست نیومده. 

 

تبارک الله احسن الخالقین...

 

برکت.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک زن شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 http://radepayeman.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
میخوام ازت به خاطر دلگرمی های اخیرت تشکر کنم...
یه خواهشم دارم....!
ممکنه روزی که آپ میکنی رو با ذکر تاریخ یا حتی ساعت مشخص کنی؟!
دوست دارم روز مطالب رو بدونم.
بازم مرسی...ممنون...و بازم تشکر.

خواهش میکنم،تشکر لازم نبود،کاری نکردم.

حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد