نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

رویای نیمه شب

سلام 

 

وقتی میخوابم تا ساعت 3 یا 4 صبح چیز جالبی خواب نمیبینم.معمولا تو این ساعت ها بیدار میشم میرم یه جایی!! برمیگردم دوباره میخوابم.اونوقته که رویابینی جالبی دارم. 

 

مناظری که به قول معروف در وصف نمیگنجه. 

 

جالبه که بدونیم حتی اینجاها هم با همه زیباییش و آرامش بخشیش محل توقف نیست. 

 

روح انسان والاتر از اونه که ساکن باشه. 

 

استادو دیدم.البته مطمئن نیستم.ولی دستهامو گرفت تا منو بالاتر ببره،به یه جای بهتر.اونجا که باید می بودم.حماقت کردم،ترسیدم،نرفتم.فهمیدم چندان شجاع نیستم. 

ذهنم منو محدود کرد.ذهن،باید روش کار کنم. 

 

جواب همیشه پیش استاد هست،همیشه حق با نیروی بی پایان هست.اون می دونه،من نمیدونم.پس باید اعتماد کنم.به آبی آسمانی. 

 

و شجاع باشم مثل بولدوزر!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرآزاد چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 http://pesareazad.blogfa.com

تنها شجاعان و ماجراجویان خداوند را می یابند....

برکت باشد میثم جان .. یک مثبت بزرگ گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد