نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

آگاهی

 

       و استاد ادامه داد: 

 

...اگر در جستجوی چیزی تحت عنوان آگاهی خداوندی  

 

هستی، بدان دست نمی یابی مگر اینکه در ابتدا در وجودت


به سکوت دست پیدا کنی. تا زمانیکه سر و صدا میهمان


درونیتوست،سکوت هرگز نمی تواند درون تو زندگی کند. 

نظرات 4 + ارسال نظر
خاموش شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:47

و خدا با ما هست.
و خدا با ما هست؟!

پ.ن: امروز دائم با خودم این جمله ها رو تکرار می کردم!

ممنون دوست عزیزم.
شاد باشی

اوومیثم دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:39

موافقم،البته با این نوشته رهگذر نه با این رمان طول و طویل این نمیدونم چی چی!

تویی که گرفتار طمع این یکی از مشکلات فردی هستی ،از دنبال کردن این افکار فقط برای خودت دردسر درست می کنی.
از ما گفتن بود از شما.....

رهگذر عزیز امیدوارم بیشتر رویت بشی و دست از این رهگذر بودن برداری!

با آرزوی موفقیت.

برکت

ممنون میثم جان .
باور کن من خیلی دوست دارم بیشتر بیام ولی کارم جوریه که شب ها میرسم خونه از خستگی فقط میگیرم می خوابم.این چند روز که یه کم سرم خلوت شده رسیدم بیام.

دختربهار شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:24

سلام رهگذر عزیز٬ سال نو مبارک
این سکوت درونی واقعا خیلی مهمه وقتی این حس رو حتی برای لحظه ای کوتاه حس کنیم بیشتر متوجه اهمیتش می شیم و اینکه بودن یا نبودنش چقدر روی کیفیت زندگی مادی و معنویمون تاثیر داره.
خیلی این جمله به دلم نشست. مرسی

[ بدون نام ] جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:50

عجب بدبختی داریم ما
خداوند هم آگاهی داره.
من فکر می کردم فقط اداره پلیس آگاهی داره
اونجام دست از سرمون بر نمی دارن
درستش هم همینه. وقتی رفتی آگاهی باید ساکت باشی تا وکیلت بیاد.
وگرنه هر چی بگی ممکنه علیه خودت استفاده بشه
رهگذر خسته نباشی

سلامت باشی دوست بی نام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد