نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

سال نو

سلام 

 

هیچی بهتر ازین نیست که آدم یک سال نو داشته باشه. 

 

پیشاپیش عیدتون و سال نو مبارک.شاید تو عید مسافرت باشم نتونم مطلبی بگم. 

 

امروز یک همدم جالب پیدا کردم.یک ماهی فسقلی،سه و نیم سانتی،مشکی،سه دمبه،اسمشم نمیدونم چیه.خودم اسم میزارم براش. 

 

بالاخره یک حرکتی کردم واسه سال نویی. 

 

میدونم سالی که در پیش هست خیلی با سالهای قبل فرق داره. 

 

برمیگردم به خونه.از همین الان.  

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرآزاد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 http://pesareazad.blogfa.com

سال نو مبارک دوست عزیز

من ماه اسفند رو خیلی دوست دارم .. بدجوری پر از انرژی معنوی می شم .. نمی دونم چرا .. بالاخره تحولی در راه است ....

سال پر برکتی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد