نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

درخت

نیروی درون منو متوجه چیزی کرد که تا حالا بهش دقت نکرده بودم. 

 

درختان برای جذب حداکثر نور خورشید برگاشونو می گسترن.مثل انسانی که برای رفع خستگی عضلاتشو میکشه تا جایی که ممکنه. 

 

تا آخرین جای ممکن...

 

دارم فکر می کنم برای جذب نیروی بی پایان باید چکار کنم،یعنی یک درخت از من به خالق من نزدیکتره؟؟؟ ای کاش می تونستم درختی باشم با روح انسانی  

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر بهار یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:37

من فکر می کنم همه ما داریم این کار رو می کنیم.

میثم جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:07

سلام
خوبی میثم درختی ;)
چرا اینجا کسی نمی نویسه

هوا بس ناجوانمردانه سرد است آی

زمستان است!

Mehrad_ok پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 http://mehradsworld.blogsky.com/

سلام
من وبلاگمو جدیدا را انداختم از وبلاگ شما خوشم اومد خواستم بهتون پیشنهاد بدم اگه خواستین با هم تبادل لینک کنیم .در ضمن من تو این پ هفته

حدود ۲۰۰ تا پست دادم که مسلما بیشتر هم خواهد شد
اینم آدرس وبلاگم اگه نظرتون مثبت بود بهم یه ندا بدین ممنون میشم

http://mehradsworld.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد