نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

بودن یا نبودن

مثل اینکه بودن یا نبودن شده مشکل بزرگ بلاگ ما! 

 

البته زیاد مهم نیست. 

 

تمام اون چیزی که داریم یا تصورشو میکنیم تا وقتی یکی از تعلقات دنیا باشه و بهش ربط پیدا کنه طبق قانون زمین فنا میشه.حالا چیزی که از بین نمیره چیه. 

 

بهش فکر کردین،من  خیلی. 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
دامون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02

من شر و ضد بشر می خوانم همه آن آموزه ها درباره یکتا و کامل و بی جنبش و بی نیاز و پایدار را!
هر آنچه پایدار است جز مجاز شاعرانه نیست و شاعران بسی دروغ زنند!
باری٬ بهترین مجازها از «زمان» و «شدن» می باید سخن گویند. می باید ستاینده و رواشمرنده گذرایی ها باشند...
چنین گفت زرتشت- نیچه
راستی!
به شاهین سلام برسون. بهش بگو هرچی در مورد اپیزود پنج سیزن 4 بهش گفتم حقیقت محض بود و هیچ چیزی در مورد اون حس و اون حقیقت تا به حال تغییری نکرده و فکر نمی کنم تغییری هم بکنه مگر اینکه اون نظرش عوض شده باشه که به نظر میرسه عوض شده. بهش بگو...بهش بگو دلم براش خیلی خیلی تنگ شده...
مرسی

شاهین دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:48

سلام دامون عزیز

والا اشاره ای که کردی به لاست خوب یادم نمیاد درمورد چی بود

اگر دوباره بگی بهتر میتونم دید الانم را نسبت به اون بیان کنم

از لطفت ممنون

اوومیثم چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:51

احتیاجی هست منم چیزی بگم؟

خودتون دوختینو بریدین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد