نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

مشکل مشترک

زمانی هست که من با دیگران همکاری میکنم تا مشکلشون حل بشه. 

 

زمانی هست که با حرکتهای بی مورد باعث میشم مشکلات دیگران بشه دغدغه خودم. 

 

یک زمانی میبینم که اون مسئله برای همکارم حل شده ولی شده قسمتی از وجود من. 

 

امروز خیلی بهش فکر کردم. 

 

سعی میکنم از این به بعد آزادتر زندگی کنم و مشکلات دیگران را هم حل کنم. 

 

فکر کنم خودم به اندازه کافی دردسر دارم،گره های کوری که باید با کمک استاد باز بشه. 

 

خودمو رها کردم. 

 

فکر کردم. 

 

برای کار بهتری ساخته شدم.  

 

آموزش دیدم،تجربه کردم تا آماده بشم.

 

نیومدم وقتمو تلف کنم.همینطور زندگیمو. 

 

دارم بهش فکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد