نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

لایق جانان

حیلت رها کن عاشقا دیوانه شو دیوانه شو   
و اندر دل آتش درآ پروانه شو پروانه شو 
 
هرچی فکر میکنم چطوری شروع کنم عقلم قد نمیده!!... 
واقعیتش هرچه قد هم ما حرفای قلمبه سلمبه بزنیم و 
کلی واسه کلماتمون وقت بزاریم بازم به پای تجربیات روزمره نمیرسه . 
   
وقتی تو ایستگاه مترو بودم و داشتم فکر می کردم که  
چند وقتیه از معنویات که غذای روح انسان هست به هر بهونه ای دور بودم و  
توجیهات زیادی برای خودم دست و پا کردم،ناخوداگاه متوجه متن آهنگی شدم  
که داشتم گوش میکردم. 
منظورم همین شعر بالا بود که منو متوجه خودش کرد . 
یک دوری در همین اینترنت بزنید و کل شعر را بخونید و معنی کنید برای خودتون. 
نیرو بی پایان کمکتون می کنه . 
زیبایی درونی این شعر احتیاجی به هیچ توضیحی نداره و فکر کنم برای هر کسی  
حرفهای جداگانه ای داره،خودتون می فهمید.
 
 

نظرات 1 + ارسال نظر
Goddess جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:07 http://bebaqehamsafaran.blogsky.com

باید که جمله جان شوی
تا لایق جانان شوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد