نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

الدورادو

آهنگ الدورادو را گوش می کردم از... اجازه دارم بگم؟ فکر کنم بدونید 

 

یه جاییش میگه که خدا یا خدایان شهر طلایی الدورادو را خلق کردند.تا حالا اینهمه گوش داده بودم ولی متوجه شباهتش با قلب (البته نه مادیش) نشده بودم.اینکه محبت ها و مهربانی ها قلبی طلایی به ارمغان میاره که در حقیقت خدا خلقش کرده تا مکان تمام آرزوهای طلایی انسانها باشه تا چطور هر کسی این شهرو بنا کنه و گنج واقعی رو بدست بیاره. 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
خلوت دل دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 http://khalvated.blogsky.com

درسته

پسرآزاد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 http://pesareazad.blogfa.com

سلام خوشحالم که تو هم به جمع نویسندگان این سایت پیوستی اینجا خیلی سوت و کور شده بود


تنها هدف راستین تبدیل کردن قلب به قلبی زرین است.

آره منظورم قلب زرین بود .ولی منو با میثم قبلی اشتباه نگیرین من فرق دارم! پیشکسوتها می دونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد